גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

ספת אימון: מה חשוב לבדוק לפני הרכישה

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

ספת אימון היא פתרון נהדר למתאמנים ביתיים המעוניינים לגוון את תוכנית האימונים שלהם עם כמה אימוני כוח נוספים העובדים על חלקים שונים בגוף: בטן, גב, ברכיים, רגליים וכן גם ידיים.

יש מגוון סוגים של ספות אימון: ספת כושר מתקפלת, ספת כושר רגילה, ספה עם מוט דחיקה ועוד. כמו כן יש תרגילים שונים המתאימים לספות שונות. אז אילו דברים חשובים לבדוק לפני רכישת ספת אימון? הינה כמה מהם.

#1 – מוט דחיקה או לא?

יש כמה סוגים של ספות כושר. חלקן מגיעות עם מוט דחיקה ואחרות רגילות ואינן מאפשרות לבצע תרגילים עם מוט דחיקה. מצד אחד אתם נאלצים לוותר על תרגילי חזה עם מתקן זה ומצד שני הייתם צריכים מישהו שישמור עליכם כדי לבצע את התרגיל בצורה בטיחותית יותר. בשלב הראשוני אנו ממליצים על ספת כושר רגילה ולאחר שתתקדמו תוכלו לרכוש ספה מתקדמת הכוללת מוט דחיקה או כלוב משקולות המאפשר לכם להשתמש בספה הראשונה שקניתם.

#2 – סוגי תרגילים

סוגי התרגילים שאתם רוצים לבצע על הספה ישפיעו בבחירת הספה. מומלץ להתייעץ עם מאמן אישי מחברת פיט בנדר ו/או לראות סרטונים באינטרנט לגבי תרגילי כושר שונים המבוצעים על ספת כושר ועל אילו אזורים בגוף הם עובדים. לאחר שתבנו את תוכנית האימונים שלכם תוכלו לדעת איזו ספה מתאימה לכם.

#3 – מקום וגודל הספה

הספות מגיעות בגדלים שונים. יש ספות גדולות וחזקות יותר ויש ספות למשקלים נמוכים יותר, קומפקטיות וקלות לקיפול ואחסון. אין ספק כי המקום שיש לכם בבית לספה עשוי להשפיע על בחירת הספה גם כן.

#4 – המחיר

כמובן שאתם רוצים להתחשב בתקציב שלכם ברכישת ספת אימון המתאימה לצרכים שלכם אולם זה לא הפרמטר העיקרי שצריך להסתכל עליו אלא על אופן השימוש הנוכחי והעתידי שלכם בספה ואופן השימוש בה.

אולי יעניין אותך גם!