גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

הכנסה פסיבית – איך זה עובד?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

עצמו לרגע את העיניים, מה החלום שעומד מולכם וממתין בקצר רוח להגשמה? הוא קשור לכסף? הניחוש לא היה כל כך פרוע, פשוט מאוד, האנושות כולה מתמודדת מול הנושא המרכזי שתופס מקום גדול מאוד בחיים שלנו – כסף. יש אנשים שהקטינו ראש והם עמלים ביום יום שלהם ומשקיעים שעות של עבודה ועמל במטרה להרוויח כסף. פעמים הם מגיעים לסכומים מרשימים ופעמים מכסים את הוצאות המחיה שלהם ותו לא. אבל בכל מקרה החיים שלהם מחוברים בקשר הדוק לעניין הכסף ויצירת הכנסות. אם חשבתם שזו מציאות שאי אפשר לשנות אותה, בואו והחכימו. כי יש דרכים שונות דרכן ניתן לייצר עצמאות כלכלית. כך שסכומי ההכנסות שלכם לא תהיינה תלויות בקשר ישיר והדוק לעבודה.

אז מה זה הכנסה פסיבית?

הכנסה פסיבית כשמה כן היא, הכנסה שזורמת לחשבון הבנק שלכם בקביעות בלי קשר ותלות בעבודה שלכם. וזה נכון הן לשכירים והן לעצמאיים. הכניסו לכם טוב לראש: כסף לא שווה עבודה. כי אם תצליחו לבצע את הצעד הנכון ולמצוא את הדרך הנכונה שלכם להשקעה מוצלחת, אתם עשויים למצוא את עצמכם ביום מן הימים מכניסים סכומי כסף משמעותיים ללא כל עבודה נוספת מצדכם. אם זה נשמע לכם כמו חלום רחוק שאי אפשר להגשים אותו, בואו וראו שיש מספר דרכים לעשות את זה.

השקעה בנדל"ן ליצירת הכנסה פסיבית

נדל"ן – אפשרות מוכרת וידועה לכולנו היא השקעה בנדל"ן. מדובר על רכישה של נכס כלשהו שעתיד להניב לנו במהלך השנים שהוא יהיה ברשותנו הכנסה קבועה. בין אם מדובר על דירה להשכרה ובין אם זה שטח מסחרי – ההכנסות מהנכס הזה בהחלט ילוו אותנו לאורך השנים ויאפשרו לנו ליהנות מהכנסה קבועה. פעמים רכישת הנכס תהיה למטרת השבחה ומכירה או מכירת הנכס לאחר שהמחיר שלו יעלה. דירה וכל נכס שהוא בהחלט משפיעים על היציבות הכלכלית שלנו ומאפשרים לנו לבסס את העצמאות הכלכלית שלנו.

שוק ההון – אפשרות שניה היא השקעה בשוק ההון. יש כיום מגוון אפיקי השקעה בהם נוכל להשקיע את הכסף שלנו. רכישת מניות של חברות ציבוריות, השקעה במיזמים וסטארט אפים וכן הלאה. באפיק זה יש סיכון יחסית גבוה כיוון שאנחנו שמים כסף ולא יכולים לדעת בוודאות כי הוא אכן יצליח לתפוח ולהבטיח לנו הכנסה פסיבית בעוד תקופה. השקעה כזו תהיה נכונה למי שיש לו סכום כסף שהוא יכול לסכן אותו, וגם אם הכסף ירד לטמיון הוא לא יאבד את שיווי המשקל הכלכלי שלו.

אינטרנט – אפשרות נוספת מנצלת את הפלטפורמה האינטרנטית והיא מאפשרת לכם באמצעות אתר משלכם לבנות הכנסה פסיבית. זו עשויה להיות הכנסה של שיווק פסיבי כמו חנות מקוונת, הכנסה מהפניית לקוחות לרכישות באתרים שונים ברחבי העולם כולו וכן הלאה. למעשה ניתן לומר כי הרשת המקוונת פותחת בפנינו מגוון רחב של אפיקי השקעה שנוכל לייצר באמצעותם אפיקי הכנסה משמעותיים.

היו חכמים ונצלו את הכסף שלכם בתבונה, כך שבמקום לבזבז ולבלות בלי חשבון, להוציא סכומי כסף על עניינים מתכלים, מצאו דרך להשקיע את הכסף, שיתחיל לעבוד במקומכם.

 

אולי יעניין אותך גם!