גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

מחפשים נדל"ן להשקעה בצפון אנגליה? אתם בדרך הנכונה

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

לא כל אדם אשר יש לו כמה מאות אלפי שקלים ישראליים ביד חייב לבצע את ההשקעה של הכסף הזה בתחום של המדינה, בעיקר כאשר רוצים לבצע רכישה של נדל"ן אשר נכון להיום מגיע בעלות של מעל למיליון שקלים באופן שהולך ועולה עוד ועוד מידי שנה.

דבר זה מביא את הישראלים לחפש אחר מקור נוח יותר עבור רכישה של דירה גם אם היא לא למגורים, ויותר מיועדת בתור השקעה אשר איתה יכולים לשלם את המשכנתא או לבצע איזון של ההוצאות עבור השכרה של דירה בארץ למגורים. אחד מן המקומות הללו היא בריטניה.

מידע נוסף תוכלו למצוא גם באתר של חברת בריטניה נדל"ן.

תוכנית פיתוח צפון בריטניה

בכל מדינה תמיד ישנה השאיפה לפתח את כל האזורים שבה על מנת להצעיד את כל התושבים אל רמת חיים הכי גבוהה שהמדינה יכולה לספק עבורם. זה קורה בכל עיר ועיר במדינת ישראל, וכעת זה גם מתרחש במדינה כמו בריטניה, שם האזור של צפון המדינה מצריך דחיפה וסיוע אל עבר היות גם התחום הזה שבה אזור שבו רמת החיים יכולה להיות יותר גבוהה עם היצע גדול של כל מה שאזרח צריך כדי לחיות חיים בצורה טובה. כעת על שולחן העבודה של בריטניה יש את תוכנית פיתוח הצפון, אשר כבר לאחר ההודעה לגביה החלה לקדם את המשקיעים אל עבר האזורים הללו של הצפון בחיפוש אחר נדל"ן משתלם להשקעה.

הירידה התלולה במטבע הבריטי

אם אל העובדה הברורה כי נכון להיום המחירים של דירות למכירה באזורים של צפון בריטניה הם כאלה אשר מציגים עלות מאוד נמוכה בהשוואה אל האזורים היותר מבוקשים נכון לעכשיו, מקבלים השקעה כספית בנכס אשר ככל שהתוכנית של פיתו הצפון תתקדם יביא אל עלייה של המחירים הללו ולעלייה של כל אדם אשר נעשה בעלים של נכס באזור הזה עבור השקעה.

זה אומר כי לא תהיה בעיה להחזיר את ההשקעה על ידי השקעת נדל"ן באנגליה והשכרה באזור שאליו יותר אנשים יגיעו עם הזמן, וזה גם אומר כי ההשקעה הראשונית הזו נעשית כשאר המטבע הבריטי עדיין נמצא בשפל יחסית לכל מה שהוא ידע בעשורים הקודמים של חייו.

אולי יעניין אותך גם!