גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

מה זה שיווק שותפים ואיך זה עובד?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

שיטת שיווק שותפים הפכה לפעולה עסקית רווחית, אשר מגדילה את סיכויי ההמרה של הגולש באתרי אינטרנט, בזמן שהשיתוף מאפשרת הגדלת מכירות של מוצרים מסוגים שונים, תוך שהמשתף מקבל אחוזים מהמכירה שהוא סייע להוציא לפעול וזאת על ידי קבלת עמלות ורווחים משלל חברות, עסקים וארגונים המציעים השתתפות בתכנית מסוג זה.

תכניות שיווק שותפים חולשות על רשת האינטרנט והן מקנות לחברות, עסקים וארגונים מכל העולם שיטת שיווק ומכירה מתקדמת, תוך שהשיטה צברה תאוצה והיא יעילה מאד לקידום עסקים והגדלת מכירות. לכן חשוב להכיר אותה קצת יותר לעומק.

אז מה צריך לדעת על שיווק שותפים וכיצד זה עובד?

שיווק שותפים או תכניות שיווק מסוג זה, נועדו לבצע פרסום ושיווק של מגוון מוצרים ושירותים לקהלי יעד ספציפיים על ידי אנשים רגילים מן השורה, וזאת דרך חברות מתווכות העוסקות התחום.

באמצעות התכנית ניתן לפרסם מוצרים ושירותים ולבצע החלפות דינאמיות של פרסומות באתרי אינטרנט.

שיווק שותפים

עוד באתר:

מי הם המשווקים?

המשווקים בתכנית שותפים הם בעצם מפיצים ברשת של חברות שונות שעובדים תמורת עמלה, תוך שההפצה נעשית על ידי שלל פלטפורמות כמו גם סיוע של חברות מצד ג' בתכנית השיתוף – מה שמקנה עמלה למשתף ופרסום שתי חברות בו זמנית.

שיווק באינטרנט על ידי תכנית מסוג זה, מאפשר דרך קלה לעשות כסף ולייצר רווחים והיא הפכה פופולארית במיוחד בקרב ישראלים.

כיום ישנם לא מעט אנשים פרטיים אשר מבצעים את התכנית על ידי שיווק מוצרים של אתרי ענק כמו אמזון, איביי Marketplace ושלל חנויות גדולות אשר משווקות את המוצרים שלהן בכל העולם.

מהו תפקידו של השותף?

שותף  בתכנית שותפים הוא בעצם מוכר שמבצע שיווק ברשת האינטרנט על מנת לקבל עמלות ממכירה של מוצרים של החברה שאותה הוא משווק. השותפים מבצעים גם מכירות של מוצרים שונים באינטרנט ללא אחזקת מלאי וזאת כמובן בתמורה לעמלות או לרווחים על מכירות שכל חברה או ארגון מציעים.

כיצד עובדת תכנית שותפים?

על מנת להשתתף בתכנית כזאת מבחינה טכנית, חשוב לבצע קישור אל אתרים של תכניות שותפים, תוך קישור של תמונה או סרטון של כמה שניות. חברות העוסקות בשיווק מסוג זה יקנו למשווק קוד מיוחד לזיהוי שמזהה את הגולש שיאפשר לו את היכול לשווק ולהפנות לקוחות אל החברה ומכך לקבל את העמלות והרווחים אודות המכירות שהוא ביצע.

 

חשוב לדעת שעל מנת לבצע את התהליך יש לפנות גם למומחי רשת כמו גם למקדמים שעוסקים בקידום אתרים ומציעים למשווקים ולאנשים פרטיים להצטרף לתכנית למען שיווק יעיל יותר ברשת. בכך יכולים רבים ליצר רווחים ואף לעבוד מהבית בשיווק ומכירה של מוצרים הנמצאים ברשת האינטרנט.

 

 

אולי יעניין אותך גם!