גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

זה פוגע ברומנטיות -למה דווקא כן לעשות הסכם ממון!

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

הסכם ממון הוא חוזה בין שני צדדים או יותר, בו צד אחד מסכים לבצע תשלומים קבועים לשני לפרק זמן מסוים. זהו מסמך משפטי מחייב המגדיר את תנאי ההסכם ואת התחייבויותיו של כל צד.

ישנן סיבות רבות מדוע אנשים עורכים הסכמי ממון. הם עשויים להיות במערכת יחסים שבה הם רוצים להגביל את ההוצאות של השותף שלהם, או שהם עשויים להיות בשותפות עסקית שבה הם צריכים להסכים על מה כל אחד יתרום.

המאמר מדבר על איך ניתן להשתמש בהסכמי ממון כדי להסתיר כוונות ורגשות. הוא גם מזכיר כיצד זה יכול להוביל לוויכוח ולגירושין. מטרת סעיף זה היא לספק סקירה כללית של סוגי ההסכמים השונים שאנשים עושים והסיבות השונות מאחוריהם.

למה אנשים עושים את זה?

ישנן סיבות רבות מדוע אנשים עורכים הסכמי ממון. חלקם מיועדים לנוחות, חלקם להגנה על נכסיהם וחלקם מסיבות רגשיות או פסיכולוגיות. הסיבה הנפוצה ביותר היא שקל יותר לערוך הסכם ממון מאשר לעבור במערכת בתי המשפט. חלק מהאנשים גם מרגישים שהם לא יכולים לעמוד בהוצאות המשפט הכרוכות במעבר במערכת המשפט ורוצים להימנע מחלוקת נכסיהם בין מספר צדדים בתיק גירושין.

הסכמי ממון יכולים להתבצע באמצעות חוזה בעל פה, הסכם בכתב, או אפילו רק לחיצת יד בין שני צדדים. ההסכמים יכולים להתבצע בצורות שונות, החל מהסכמי שכר פשוטים וכלה בחוזים ארוכי טווח מורכבים עם מספר הפרשות. על מנת שהסכם יהיה בר אכיפה, עליו להיות בכתב וחתום על ידי שני הצדדים. לקריאה אודות הסכם חיים משותפים עו"ד אורי גנור

עבור רוב האנשים, עריכת הסכם ממון הוא אחד הדברים החשובים ביותר שהם עושים בחייהם. זה הבסיס לעתיד הפיננסי שלהם. אבל, למה לעשות הסכם? מהם היתרונות והסיכונים ביצירת אחד?

פרטים נוספים באתר https://ganor.co.il/

 

אולי יעניין אותך גם!