גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

המדריך הידידותי שלך לבחירת מצבות

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

חשיבה על מצבות עשויה להיראות חולנית, אבל בואו נודה בזה: זה אחד הדברים שכולנו נצטרך להתמודד מולם במוקדם או במאוחר. בין אם אתם מבצעים תכנון מראש או מוצאים את עצמכם במצב מצער של צורך באחד במהירות, תופתעו לגלות כמה ניואנסים התהליך יכול להיות. הנה מה שאתה צריך לדעת.

נקודות מפתח שיש לקחת בחשבון

עניינים חומריים: מצבות מאתר https://matzeva.com/ מגיעות במגוון חומרים, כל אחת עם המראה הייחודי שלה ואורך החיים שלה. גרניט פופולרי מאוד בזכות העמידות שלו ואפשרויות הצבע העצומות שלו. השיש מציע מראה מסורתי אך רגיש יותר לבליה.

עיצוב וכיתוב: זכור את האישיות ואת פילוסופיית החיים של האדם עבורו מיועדת המצבה. בחרו עיצוב וכיתוב המהדהדים את המהות שלהם. האם מגיע להם אבן פשוטה ואלגנטית, או משהו מפואר ומסובך?

תקציב: העלויות עשויות להשתנות באופן דרמטי. זה חיוני להקים תקציב כדי לנווט באוקיינוס ​​האפשרויות. זכרו, אבן יקרה יותר לא בהכרח אומרת שהיא המתאימה ביותר.

כללים ותקנות מקומיים: לפני קבלת החלטות כלשהן, עיין בהנחיות בית העלמין. לחלקם יש הגבלות על צורות מצבות, גדלים ואפילו חומר.

התקנה: בתי קברות מסוימים מציעים שירותי התקנה, בעוד שאחרים לא. הקפד לשאול, כדי שתוכל לחשב זאת בתכנון ובתקציב שלך.

מסגרת זמן: הזמנות מותאמות אישית יכולות לקחת שבועות, ואפילו חודשים. אם הזמן הוא המהות, אולי כדאי לשקול אפשרויות מוכנות מראש.

שאלות לשאול את עצמך

עד כמה מצבה זו משקפת את אופיו של המנוח?

האם זה יעמוד במבחן הזמן, הן מבחינה חומרית והן מבחינה רגשית?

האם יש סמלים או טקסטים מסוימים שתרצה לכלול?

האם קראת והבנת את הנחיות בית העלמין?

הטייק אווי

בחירת מצבה זוגית באתר מצבה יכולה להיות תהליך מורכב באופן מפתיע, אך ראה זאת כיותר מסתם קניית לוח אבן. זוהי אנדרטה מתמשכת שמספרת סיפור ומציעה מקום לאהובים להתחבר עם אלה שעברו. קח את הזמן שלך לשקול את כל הגורמים ולהתייעץ עם בני משפחה או חברים. אחרי הכל, ההחלטה הזו היא לא רק בשבילך – זו מחווה מתמשכת שתזכה לביקור לדורות הבאים.

אולי יעניין אותך גם!