גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

שליטה באמנות הפרישה: טיפים חיוניים למקצוען המודרני

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

היום שאליו עבדת כבר עשרות שנים סוף סוף באופק. פרישה – שלב בחיים שם נרדף לרגיעה, חקר והגשמה. אבל בדיוק כמו כל מעבר משמעותי בחיים, פרישה מהעבודה דורשת הכנה. הנה מדריך מקיף שיבטיח שהקפיצה שלך לפרישה לא רק בזמן אלא גם משמחת וחלקה.

עצות חיוניות לפרישה לכל איש מקצוע:

הבן את הבסיס הפיננסי שלך: צלול עמוק לתוך החסכונות, הפנסיות וההשקעות שלך. הידיעה היכן אתה עומד מבחינה כלכלית מספקת בהירות לגבי כמה נוחה הפרישה שלך יכולה להיות.

דמיינו את הפרישה שלכם: בין אם מדובר בנסיעות, בילוי זמן רב יותר עם המשפחה או רכישת תחביב חדש, חזון ייתן לכם מטרה לאחר הפרישה ותוכלו להיעזר גם בסדנאות פרישה.

תעדוף שירותי בריאות: ככל שחולפות השנים, שירותי הבריאות הופכים לחשיבות עליונה. ודא שאתה מכוסה בביטוח בריאות מקיף, ושמור כספים להוצאות רפואיות בלתי צפויות.

הפוך ללא חובות: השתדלו למחוק את כל הלוואות, משכנתאות או חשבונות כרטיסי אשראי. פרישה ללא חובות היא פרישה ללא לחץ.

הישאר חברתי ומעורב: בדידות יכולה להזדחל לאחר הפרישה. שמור על קשר עם משפחה, חברים ועסוק בפעילויות קהילתיות. שקול להצטרף למועדונים או להתנדב.

למד את הלוגיסטיקה: הכר את ההיבטים הטכניים כמו גישה לקרנות פנסיה, הטבות וכל זכויות אחרות.

שמור על שגרה: בעוד שהרעיון שאין לו לוח זמנים נשמע מושך, שמירה על שגרה יכולה לספק מבנה ומטרה לימייך.

יציאה נכונה מהעולם המקצועי היא יותר מסתם מסירת אחריות ופינוי שולחן העבודה. זה רגע השיא של הקריירה שלך ומעבר לפרק חדש ומבטיח. וכמו כל מעברים, הצלחה טמונה בהכנה.

לכן, כאשר אתם מתקרבים לאבן הדרך המשמעותית הזו, זכרו שפעולת הפרישה אינה נוגעת להיפרד, אלא לחבק שלום חדש. זה עניין של השתלטות על הזמן שלך, התמכרות לתשוקות שהושבתו במהלך שנות העבודה, והשקעה במערכות יחסים וצמיחה אישית. עם הכנה מחושבת, פרישה יכולה להיות תקופת הזהב שכולם מבטיחים. תהנה מהמסע, הרווחת את זה!

אולי יעניין אותך גם!