גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

10 סיבות לשקול השקעה בתעודות סל

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

קרנות נסחרות בבורסה (ETF) צמחו בפופולריות לאורך השנים בשל השילוב הייחודי שלהן של תכונות הן ממניות בודדות והן בקרנות נאמנות. הם מספקים דרך מצוינת למשקיעים בודדים ולמוסדות כאחד לגוון את תיקי ההשקעות שלהם (קראו על כך בסילבוס לימודי שוק ההון). להלן עשר סיבות משכנעות מדוע כדאי לשקול השקעה בתעודות סל.

גיוון: תעודות סל מאפשרות לך להשקיע במגוון רחב של נכסים, תעשיות ואפילו מדינות. פיזור זה יכול לעזור להפחית את הסיכון הכולל של התיק שלך.

עלויות נמוכות יותר: בהשוואה לקרנות נאמנות רבות, לתעודות סל יש בדרך כלל יחסי הוצאות נמוכים יותר, מה שאומר שיותר מהכסף שלך עובד בשבילך.

גמישות: כמו מניות, ניתן לקנות ולמכור תעודות סל לאורך כל יום המסחר במחירי שוק. זה מספק למשקיעים גמישות שלא ניתן למצוא בקרנות נאמנות.

שקיפות: תעודות סל חושפות את אחזקותיהן על בסיס יומי, מה שמאפשר למשקיעים לדעת בדיוק אילו נכסים הם בבעלותם.

נגישות: רוב תעודות הסל ניתנות לסחירות בקלות בבורסות הגדולות. זה מאפשר נזילות גבוהה וגישה נוחה לכל סוגי המשקיעים.

דיבידנדים: תעודות סל רבות משלמות דיבידנדים לבעלי המניות שלהן, מה שמספק מקור להכנסה פסיבית.

יעילות מס: המבנה של תעודות סל מאפשר למשקיעים לקנות ולמכור מניות מבלי להפעיל מס רווחי הון, מה שהופך אותן ליעילות יותר במס מאשר קרנות נאמנות מסורתיות.

מגוון: ישנן תעודות סל זמינות כמעט לכל מגזר, סחורה או אסטרטגיית השקעה, מה שנותן למשקיעים מגוון רחב של אפשרויות לבחירה.

התאמה לאסטרטגיות שונות: בין אם אתה מעוניין בהשקעה בהכנסה, בהשקעות במגזר או בהשקעה באינדקס, סביר להניח שיש תעודת סל שתואמת את האסטרטגיה שלך.

מניות חלקיות: ברוקרים רבים מאפשרים למשקיעים לקנות חלקים של מניות של תעודות סל, מה שמקל על משקיעים עם כמויות הון קטנות יותר להתחיל.

השקעה בתעודות סל אינה נטולת סיכונים, וחשוב להבין שביצועי העבר אינם מעידים על תוצאות עתידיות. בצעו תמיד מחקר יסודי או התייעצו עם יועץ פיננסי באתר https://study.bursagraph.co.il לפני קבלת החלטות השקעה. עם זאת, עם הרבגוניות ומגוון היתרונות שלהן, תעודות סל יכולות להיות תוספת מצוינת לתיק השקעות מעוגל היטב.

אולי יעניין אותך גם!

טיפים חיוניים לבחירת חברת מטבחים

שיפוץ או שיפוץ המטבח שלכם הוא השקעה משמעותית, הן מבחינה כלכלית והן מבחינה רגשית. זהו מרחב שבו יוצרים זיכרונות, ארוחות משותפות ומשפחות

טיפים פנימיים על השכרת שטחי משרד

למרות שהשכרת שטחי משרדים להשכרה במידטאון – אופיסמארט נראית פשוטה, ניואנסים רבים נעלמים לעתים קרובות מבלי לשים לב עד שאתה עמוק בתהליך הליסינג.