גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

קניות דירות נטושות – מה אפשר לעשות עם זה

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

רכישת דירות נטושות יכולה להוות הזדמנויות וגם אתגרים. להלן כמה צעדים שתוכל לנקוט כדי לטפל בדירות נטושות:

מחקר וזיהוי 

ערכו מחקר יסודי לזיהוי דירות נטושות באזור היעד שלכם. חפשו סימנים להזנחה, כמו חלונות מכוסים בקרשים, צמחיית פרא, או יחידות ריקות זמן רב. רישומי נכסים מקומיים, רישומים מקוונים או יצירת קשר עם אנשי מקצוע בתחום הנדל"ן עשויים לעזור לך לזהות נכסים כאלה.

הערכת מצב הנכס

 לפני ביצוע רכישה יש להעריך את מצב הדירות הנטושות. זה עשוי להיות כרוך בביצוע בדיקה מפורטת כדי לזהות כל נזק מבני, בעיות אינסטלציה או חשמל, או תיקונים נחוצים אחרים. הערכת היתכנות והעלות הכוללת של שיפוץ או שיקום הדירות.

מי הבעלים 

חקור את מצב הבעלות של הדירות הנטושות באמצעות רישומים ציבוריים או על ידי התייעצות עם עורך דין מקרקעין. חשוב לאשר את הסטטוס המשפטי של הנכס ולוודא שיש לך עסק עם הבעלים החוקיים או הנציג המורשה. 

פרטים אודות חברה להשקעות נדלן 

צור קשר עם הבעלים

אם אתה קובע את הבעלים של הדירות הנטושות, פנה אליו כדי להביע את התעניינותך ברכישת הנכס. ניתן לנהל משא ומתן ישירות או באמצעות סוכן נדל"ן. אם קשה לאתר את הבעלים שקול לבקש עזרה ממומחה מקרקעין שיוכל לעזור לנווט את ההליך המשפטי ואולי ליצור קשר בשמך עם הבעלים.

שיפוץ ושיקום הנכס 

אם הצלחתם לרכוש את הדירות הנטושות, פתחו תכנית שיפוץ מפורטת. הדבר עשוי להיות כרוך בהעסקת קבלנים, קבלת אישורים נדרשים ותיאום תהליך השיפוץ. התמקדו בהפיכת הנכס למגורים, טיפול בכל בעיה מבנית, שיפור האסתטיקה והבטחת עמידה בחוקי הבנייה.

ערכו חיפוש יסודי כדי לחשוף שעבודים, חובות או בעיות משפטיות הקשורות לנכס. טיפול בנושאים אלה הוא חיוני  ביותר. התייעצו עם מומחה מקרקעין שיעזור לכם לנווט במורכבות המשפטית.

מידע נוסף באתר אינדיגו השקעות נדלן

 

אולי יעניין אותך גם!