גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

טיפים בהפקת אירועים עסקיים

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

אירועים עסקיים הם מושג נפוץ וחשוב יחסית בעולם השיווק. ישנם סוגים רבים ושונים של אירועים עסקיים, ולכן חשוב למותגים לדעת איזה סוג אירוע הם רוצים להפיק.

>> למידע על הפקת אירועים עסקיים לחצו כאן

חלק מהסוגים הפופולריים ביותר של אירועים עסקיים כוללים:

פגישות מצומצמות: לאירועים האלה יש בדרך כלל קהל קטן ומתמקדים באיסוף מידע מאדם אחד או שניים שיושפעו מהאירוע.

השקת מוצר: לאירועים אלו יש בדרך כלל קהל גדול, מתמקדים בהשקת מוצרים או שירותים ויכולים להימשך עד שעה.

סמינרים: לאירועים אלה יש בדרך כלל קהל ונמשכים יום או יותר. ניתן גם להקליט אותם ולהשמיע אותם מאוחר יותר בעת הצורך.

מצגות: אלה דומות לסמינרים מקוונים אך עם יותר תוכן שמוצג בשידור חי מול קהל במקום מוקלט ומחודש

איך מפיקים אירוע בצורה נכונה? 

תעשיית האירועים מתפתחת ומשתנה כל הזמן. כתוצאה מכך, עסקים מחפשים דרכים להפיק אירועים אפקטיביים יותר.

אירוע עסקי הוא דרך של חברות להעביר את המסר שלהן ללקוחות פוטנציאליים. זה יכול להיות כל דבר, החל בתערוכה, סמינר או כנס. אירועים עסקיים קיימים כבר עשרות שנים ושימשו חברות רבות לקידום המוצרים והשירותים שלהן.

ישנן דרכים רבות שבהן תוכל להפיק אירועים עסקיים שיעזרו לחברה שלך להגיע ליותר אנשים, כולל:

– יצירת אירוע הרלוונטי לקהל היעד שלך

– שימוש בשיווק ברשתות חברתיות

– שימוש בסמינרים מקוונים

– שימוש בשיווק וידאו

אתה צריך להיות מוכן לאירוע העסקי, הנה מספר נקודות שיעזרו לכם לעשות את זה נכון: 

  1. בחר את סוג האירוע המתאים
  2. הכינו את קהל היעד שלכם
  3. הכן את המגרש שלך
  4. צור ציר זמן לאירוע שלך
  5. תכננו איך תקדם אותו
  6. ערוך אותו לזמן קצר יחסית.
  7. תשאיר אופציה למנגלינג, שאלות ותשובות וחלק לא רשמי.

למידע נוסף היכנסו לאתר של אוניקס הפקות

אולי יעניין אותך גם!