גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

איך ניתן לשפר את דירוג האשראי?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

דירוג האשראי הוא מדד לכושר האשראי של אדם ולסבירות שהוא יפרע את חובותיו. לעתים קרובות הוא כולל מידע על כמה כסף הוא חייב, כמה זמן ייקח לפרוע את החוב, והאם יש לאדם פסקי דין כלשהם נגדו. ישנן דרכים רבות לשפר את דירוג האשראי שלך. אחת הדרכים היא לפרוע את החוב שלך כמה שיותר מהר. דרך נוספת היא להימנע מחובות כליל על ידי חסכון כספים לקרנות חירום, קרנות פרישה וכדומה.

מהו דירוג אשראי ולמה הוא חשוב

דירוג האשראי הוא מדד למידת הניהול של הכסף שלך. קיימות רמות דירוג אשראי שונות, אשר תלויות בהיסטוריית האשראי שלך ובסוגי ההלוואות שאתה לוקח. גורם חשוב בשיפור דירוג האשראי שלך הוא לשלם את כל החובות שיש לך בזמן. זה יעזור להעלות את הציון שלך ולשפר את הסיכויים שלך לקבל הלוואה או משכנתא טובים יותר.

ציוני האשראי תלויים גם בכמות החוב שיש לך וכן בכמות ההכנסה שאתה מרוויח. אם אינכם מרוויחים מספיק כסף, עלול להיות קשה לקבל אישור להלוואה או להיות מסורבי משכנתא ואז למצוא חלופות, ולכן חשוב למצוא דרכים להרוויח יותר כסף לפני שמגישים בקשה.

שיפור דירוג, צעדים מעשיים

נהוג לומר כי דירוג האשראי הוא מדד למידת הסבירות שתחזיר את ההלוואות שלך והתחייבויות אחרות. אם אתה רוצה לשפר את דירוג האשראי שלך, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות.

  1. ראשית, ודא שאתה משלם את החשבונות שלך בזמן. אם יש לך איחור בתשלומים, זה ישתקף בניקוד האשראי שלך.
  2. שנית, שמרו על יחס חוב להכנסה נמוך. המשמעות היא שאם ההכנסה שלך נמוכה מהסכום הכולל של הכסף שאתה חייב, אז יהיה קשה למלווים לאשר לך הלוואות.
  3. שלישית, אם יש לך יחס חוב להכנסה גבוה אבל עדיין רוצה לשפר את דירוג האשראי שלך, אז נסה לשלם חלק מהקרן על ההלוואה או החוב על ידי ביצוע תשלומים קטנים יותר מדי חודש.

    >קראו עוד על דירוג האשראי באתר המרכז הישראלי לפיננסים https://israel-mortgage.co.il/

אולי יעניין אותך גם!