גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

גלידה בזכיינות

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

גלידה היא סוג של קינוח שכל אחד אוהב, בעיקר כיוון שקיימים סוגים רבים ומגוונים של טעמים, מרקמים וסוגים של גלידות שמתאימות לכל ילד ומבוגר ולכל העדפה אישית. למרות שמדובר על מאכל קפוא ומרענן, יש רבים שאוהבים לאכול גלידה גם בחורף – ובמיוחד אם מדובר על גלידה איכותית, קרמית ועשירה שמיוצרת בגלידריות מובילות. כיוון שמדובר על קינוח אהוב ופופולרי, יש אנשים פרטיים שמעוניינים להקים עסק משלהם באמצעות קבלת זכיינות על גלידריה.

זכיין לגלידות – מה זה אומר ולמה זה כדאי?

זכיינות היא שיטה עסקית מוכרת ונפוצה בעולם העסקי בה חברה מסוימת מעניקה את הזכות לבעל עסק להשתמש בסימני המסחר ובשיטות שיווקיות שהיא מחזיקה בהן, זאת כדי לאפשר הפצה של מותג החברה וכך הגדלת החשיפה ומאגר הלקוחות. במקרה של גלידה בזכיינות, מדובר על בעל עסק שמקבל את הזכות למכור ולשווק גלידה של חברת גלידריות גדולה, כך שהוא מפעיל עסק משלו בצורה עצמאית וריווחית תוך היצמדות לשיטות העסקיות הנהוגות בחברת הגלידות שהוא הזכיין שלה.

היתרון בקבלת זכיינות על גלידה, ולמעשה כל עסק אחר, נמצא גם לטובת בעל העסק שמקבל את הזיכיון וגם לטובת החברה שמעניקה את הזכות לאדם/גוף אחר להשתמש בסימן המסחרי שלה. בשיטה השיווקית הזו בעל העסק מצליח להרוויח מהעסק הפרטי שלו באמצעות שימוש בשם המותג המוכר של החברה, ואילו החברה הזכיינית נהנית מהגדלה של מאגר הלקוחות והגדלה של חשיפת המותג שלה למקומות וקהלים נוספים.

גלידה בזכיינות – איך לבחור את הגלידריה המתאימה לכך?

כיום יש סוגים רבים ומגוונים של גלידריות בכל רחבי הארץ, ולכן כשבעל עסק רוצה להקים גלידריה עצמאית כדאי לו להצטרף לגלידה בזכיינות כדי להצליח בתהליך העסקי שהוא מנהל. נוסף לבחירת גלידריה שהיא מוכרת בארץ ומחזיקה במותג בעל שם, כדאי לבחור גלידריה כשרה שפונה לאוכלוסיה גדולה של קהלים וכן כזו שמציעה מבחר גדול של קינוחי גלידה מתוקים. 

 

אולי יעניין אותך גם!