גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

טעויות שחשוב להימנע מהן בעת בניית בית פרטי

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

בניית בית פרטי זה לא דבר פשוט. ראשית, אתה צריך לחשוב מה אתה רוצה לבנות. לאחר מכן, עליך להחליט על החומרים ועל שיטת הבנייה. אתה צריך להחליט כמה אנשים יגורו בבית שלך. לפני שתתחיל לבנות, חשוב שיהיה לך מושג ברור איך הבית שלך ייראה כשיושלם. תצטרך גם לוודא שאתה מרגיש בנוח עם הטיוטות והרעש בבית החדש שלך. מי שלא נוהג, עשוי לטעות בצורה קשה. 

קראו כאן: https://www.lb-arc.co.il/private-hoses-design/

לא לוותר על פגישות עבודה ועיצוב 

לאחר עריכת תקציב, אתה צריך להחליט על פריסה. לאורך תהליך הבנייה, תקיימו פגישות עיצוב עם הקבלן שלך ועם אחרים המעורבים בפרויקט. המעצב שלך יספק לך תוכנית של מרכיבי הבית שלך וכיצד יש למקם אותם בתוך מבנה הבניין הכולל. זה נעשה בדרך כלל באמצעות שרטוטים שנשלחים למהנדסים לבדיקה; שלבים אלה חיוניים אם יש בעיות אפשריות במהלך הבנייה או אם דברים משתבשים במהלך התקנה או הריסה של חומרים כגון רצפות, קירות, רהיטים ומכשירי חשמל. 

בחירה נבונה של קבלנים 

בשביל לבנות בית צריך כסף, חומרים וזמן. בנוסף, צריך לשכור עזרה מקצועית – קבלנים ובונים. אתה גם צריך להיות זהיר בעת שכירת קבלנים או בונים, מכיוון שהם עשויים לא להיות הטובים ביותר עבור הצרכים שלך. אם תשכור אותם לפרויקט בניית הבית שלך מבלי לחשוב על זה בזהירות, אתה עלול להסתיים עם אסון יקר!

זהירות ליקויי בניה 

חשוב לציין כי ענף בניית בתים הינו ענף מורכב ודינמי. ענף בניית הבתים צמח במהירות בשנים האחרונות. עם זאת, יש עדיין אתגרים רבים שצריכים להיפתר. ליקוי בניה הוא פגם שניתן למצוא במוצר או בתהליך ייצורו. פגמים אלו קשורים בדרך כלל לחומרים, מוצרים ו/או תהליכים. הם עלולים להיות יקרים מאוד לתיקון ואם לא יתוקנו, הם עלולים להוביל לכשלים מבניים או אפילו למקרי מוות. אל תניחו לזה לקרות!

צרו קשר עם משרד אדריכלות >>>

אולי יעניין אותך גם!