גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

למה ללמוד שוק ההון?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

שוק ההון הוא מערכת של מתווכים המבצעת קנייה ומכירה של ניירות ערך פיננסיים. זהו אחד השווקים החשובים בעולם, והוא קיים כבר מאות שנים.

שוקי ההון חשובים מאוד לאנשים רבים, בין אם הם אנשים פרטיים או עסקים. אפשר להשתמש בהם כדי להרוויח כסף, אבל הם יכולים לשמש גם ככלי להשקעה.

הסיבה העיקרית שבגללה אנשים צריכים ללמוד את שוק ההון היא כי זה חלק חשוב מהכלכלה שלנו. זה עוזר לקבוע עד כמה המדינה שלנו תצליח במונחים של תוצר ושיעורי אבטלה, אז חשוב להבין מה קורה בשוק הזה.

שוקי ההון מספקים למשקיעים הזדמנויות להשקיע בסוגים שונים של נכסים כגון מניות, אג"ח ונדל"ן. הוא גם מספק גישה לנזילות על ידי מתן פלטפורמה למסחר בניירות ערך לקונים ולמוכרים על בסיס רציף.

לפרטים על לימודי שוק ההון בתל אביב >>> 

5 סיבות מרכזיות למה כדאי לכם להירשם ללימודים של שוק ההון

שוקי ההון הם מקום שבו אתם יכולים להרוויח כסף על ידי השקעה במניות, אג"ח ומכשירים פיננסיים אחרים כגון מטבעות וסחורות. יש לה גם תפקיד חשוב בכלכלה העולמית, שכן היא עוזרת לאנשים לקבל החלטות לגבי ההשקעות שלהם ולנצל הזדמנויות הנובעות משינויים כלכליים ברחבי העולם. 

שוק ההון הוא אחת הקריירות הרווחיות ביותר אשר צומחת בהתמדה בשנים האחרונות בשל חבילת השכר האטרקטיבית שלו והזדמנויות הצמיחה המהירה בקריירה.

אז למה כדאי לכם ללמוד שוק ההון, להלן 5 סיבות אפשרויות

  1. במהלך הלימודים תקבלו ערכת מיומנויות כדי להבין איך שווקים עובדים
  2. תלמדו אופציות השקעות וסיכונים
  3. לקחת חלק בעולם הפיננסי בארץ ובעולם
  4. יצירת קשרים חדשים עם משקיעים ואנשי עסקים
  5. שוק ההון הוא יותר מסתם הזדמנות השקעה; זהו גם מוסד חברתי המטפח דמוקרטיה, חופש ושגשוג כלכלי לכל חברי החברה

 

לפרטים על קורס שוק ההון לחיילים >>>

אולי יעניין אותך גם!