גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

שיווק באינטרנט תמיכה

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

מקצועני שיווק באינטרנט הם האנשים שמוודאים ותומכים, כך שאתר האינטרנט שלכם מדורג היטב במנועי החיפוש (בין היתר)
הם גם מוודאים שהתוכן של אתר אינטרנט מספיק מרתק כדי להשאיר מבקרים באתר זמן רב ככל האפשר.
ישנן דרכים רבות בהן איש מקצוע שיווק באינטרנט, יכול לעזור לספק שיווק באינטרנט תמיכה.

אחת הדרכים הללו היא על ידי שיפור דירוג ה-SEO שלהם והבטחה שהם מדורגים גבוה יותר מהמתחרים שלהם.

סוגי התמיכה לשיווק באינטרנט

  • תמיכה של מתכנתים, היא סוג של תמיכה טכנית המתמקדת בפן האחורי ומאחורי הקלעים של אתרי אינטרנט. שירותי תמיכה למתכנתים מוצעים על ידי חברות רבות בתעשיית ה-IT. הם מציעים מגוון רחב של שירותים כדי לסייע במשימות תכנות, כולל פתרון בעיות, איתור באגים, בדיקות וניהול פרויקטים.

  • דרך גרפיקאים מזמינים לעתים קרובות ליצור לוגואים, איורים ויצירות אמנות אחרות למגוון מטרות. השירות של גרפיקאים קשור בייצור יצירות אמנות המשמשות בתחומי פרסום, עיצוב ועוד. העבודה יכולה להיות יצירתית או מסחרית במהותה ויכולה לכלול עיצוב פוסטרים, איורים לספרי ילדים או חוברות קומיקס, או הפקת לוגואים. ישנם סוגים רבים ושונים של גרפיקה שגרפיקאים עשויים לייצר כמו עיצובי לוגו, גרפיקת אינטרנט, גרפיקה מודפסת (כגון חוברות), אנימציה תלת מימדית וגרפיקה בתנועה.

  • מנהל רשת חברתית הוא מישהו שמנהל את כל ההיבטים של נוכחות העסק/ אתר, במדיה החברתית על פני מספר פלטפורמות. הם אחראים על יצירת תוכן, יצירת קשר עם לקוחות, מענה לתגובות או שאלות של עוקבים, מעקב אחר פוסטים של מתחרים ומשימות אחרות. מנהלי רשתות חברתיות אחראים לפיתוח אסטרטגיות שיסייעו להגביר את המעורבות בערוצי המדיה החברתית. הם גם צריכים ליצור תוכן שיגרום לאנשים לדבר על המותג או המוצר שלהם בערוצים האלה כדי שיוכלו לייצר יותר לידים והזדמנויות מכירה עבור החברה.

אולי יעניין אותך גם!