גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

מכונות שטיפה בלחץ

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

מכונות שטיפה בלחץ הן הסוג הנפוץ ביותר של מכונת שטיפה חשמלית. הם משתמשים במשאבה כדי להזריק מים בלחץ גבוה לזרבובית המחוברת לשרביט. לאחר מכן מרססים את המים על המשטח לניקוי ומסירים ביעילות את הלכלוך .מכונות שטיפה בלחץ הן סוג של מכונת שטיפה חשמלית שיכולה ליצור סילוני מים בלחץ גבוה לניקוי משטחים. הם משמשים לעתים קרובות לניקוי דברים כמו מכוניות, משאיות, סירות, מבנים וסוגים אחרים של חפצים. מכונת שטיפה בלחץ היא מכונה שיוצרת סילוני מים בלחץ גבוה לניקוי משטחים. מנקים הוא סוג של מכונת שטיפה חשמלית המשתמשת במים בלחץ לניקוי משטחים. הם משתמשים במגוון שיטות, כולל ריסוס והקצפה כימיקלים, כדי להסיר את כל סוגי הלכלוך והלכלוך מפריטים, כולל מכוניות, משאיות וסירות.

כיצד פועלת מכונת שטיפה בלחץ?

מכונת שטיפה בלחץ משתמשת במים בלחץ גבוה ממקור חיצוני, כמו צינור גינה או ברז כיבוי אש, לניקוי משטחים. לחץ המים יכול לנוע בין 5,000 psi (פאונד לאינץ' רבוע) ליותר מ-50,000 psi.

מכונות שטיפה בלחץ פועלות באמצעות משאבה כדי לאלץ מים דרך פתח בזרבובית בלחץ גבוה. לאחר מכן משתמשים במכונת שטיפה בלחץ להתזת מים על פני השטח הזקוקים לניקוי. המים זורמים דרך פני השטח ומסירים ממנו לכלוך ופסולת.

ישנם סוגים רבים ושונים של מכונות שטיפה בלחץ היום באתר קרשר סטור. יש אנשים שמעדיפים דגמים חשמליים מכיוון שהם גורמים פחות נזק למשטחים מאשר דגמי גז. עם זאת, קשה למצוא דגמים חשמליים מכיוון שהם הפכו פחות פופולריים עם הזמן לטובת דגמי גז שהם חזקים יותר ומייצרים יותר חום מאשר חשמליים.

מכונות שטיפה בלחץ יכולות לשמש למטרות רבות ושונות, כולל:

  • ניקוי מכוניות
  • ניקוי חלונות
  • הסרת גרפיטי
  • הסרת טחב
  • הסרת לכלוך ולכלוך מחצרות ומרפסות ואף גגות

אולי יעניין אותך גם!