גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

מה זה בדיוק אומר בדיקת דירה?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

בשנים האחרונות הרבה אנשים חולמים לקנות דירה מקבלן, והאמת היא, שגם אפשר להבין מדוע. באופן כללי רכישת דירה זה צעד מאוד מרגש, וכאשר מדובר על דירה שמגיעה ישירות מהקבלן, זה עוד יותר משמח. אף אחד מעולם לא גר בדירה הזאת לפנינו ולכן ברור מדוע זה צעד שאי אפשר להישאר מולו אדישים. עם זאת, חשוב מאוד לדעת שגם דירות שמגיעות ישירות מהקבלן עלולות לכלול ליקויים שונים. לכן, אם תוכלו להזמין שירותי בדיקת דירה לפני מסירה, תוכלו למעשה להגדיל את הסיכוי שלכם לצאת יותר מרוצים. בדיקת דירה לפני מסירה נחוצה לנו כדי להבין האם הקבלן באמת ביצע את כל מה שהוא התחייב לו. בנוסף, במסגרת בדיקת דירה כזאת ניתן לזהות ליקויים מראש ולדרוש מהקבלן עצמו לשאת בעלויות התיקון וגם לבצע אותו בפועל. 

מי מבצע עבודות מהסוג הזה? 

יש בימינו מספר חברות מובילות שמציעות שירותי בדק בית לנכסים שונים. לכן, בין אם מדובר על דירה שמוסר לכם הקבלן ובין אם מדובר בכלל על דירה יד 2, אתם תראו שיש הרבה חברות שיכולות לסייע. לכן טבעי שתתעורר אצלכם השאלה החשובה: איך בוחרים את החברה הנכונה? והאם כל חברה שעובדת בתחום הזה תוכל להגיע ולבצע בדיקה מעמיקה בשיא המהירות? בנוסף, חשוב כמובן לבדוק גם מה בדיוק כולל השירות שעליו אתם עומדים לשלם. למשל, האם הבדיקה כוללת גם את הוצאת הדוח המפורט עם כל הליקויים והמסקנות מהבדיקה? מדובר על עניין מהותי ולכן, אם אתם כבר מזמינים שירות בתחום הזה, לא כדאי שתתפשרו על פחות מהכי טוב שקיים. 

חברת בדק בית עם המלצות 

בחיפוש ראשוני שכל אחד מאתנו יעשה אונליין, יתברר לנו שיש הרבה חברות שיכולות לבצע בדק בית. עם זאת, לא בכל החברות עובדים אנשי מקצוע מאוד מנוסים ולא בכל מקום גם מחזיקים ציוד מספיק מתקדם. לכן, אם יש לכם דילמה, כדאי שתבדקו גם מה חושבים אחרים על שירותיה של חברת בדק הבית שלכם. האם אנשים שכבר קנו דירה מקבלן והזמינו שירותי בדק בית מאותה חברה ממליצים עליה? והאם מדובר על חברה שגובה מחירים סבירים? שווה לבדוק את כל הפרטים האלה. כך תגלו בעצמכם שאם אתם מחפשים את הטובים ביותר, הם מחכים לכם באתר: https://www.agam-group.co.il/. כנסו עוד היום, צרו קשר ותוכלו להזמין שירות ברמה גבוהה ובמחירים שלא תמצאו בהרבה מקומות אחרים, כי למה לשלם יותר ממה שצריך? 

אולי יעניין אותך גם!