גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

חיפוש עבודה

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

שוק העבודה עבר שינויים משמעותיים בשנים האחרונות. עם התכווצות שוק העבודה, קשה יותר ויותר למצוא עבודה ראויה. אנשים מחפשים כעת דרכים חדשות להשיג את עבודת החלומות שלהם.

אם אתה מחפש עבודה ורוצה למצוא עבודה חדשה, לא מספיק רק לאחל להזדמנות הנכונה. אתה צריך לתכנן את חיפוש העבודה שלך בפירוט ולקרוא על אסטרטגיות ותכונות מסוימות.

להלן רשימה של דברים שעליכם לזכור בעת חיפוש עבודת החלומות שלכם:

  • בדוק אילו חברות מגייסות לעבודות שאתה רוצה ומה הן כוללות
  • רשום את הכישורים, הכישורים והניסיון שלך
  • צור רשימה של חברות שנראות כאילו הן מתאימות למקום שבו אתה נמצא כעת
  • קבע איזה סוג של תרבות חברה תתאים לך ביותר לפי הערכים ותכונות האישיות שלך
  • צור קשר עם כמה שיותר מגייסים, זה יגדיל את החשיפה שלך לחיפוש עבודה ואת הסיכוי להיות מוזמן לראיון עבודה.

טיפים לכתיבת קורות חיים

כאשר אתם מחפשים עבודה חדשה, דבר אחד שהייתם רוצים לוודא הוא שקורות החיים שלכם פונים למנהל הגיוס של החברה. זה לא קשור רק למה שאתה עושה או איזה כישורים יש לך. זה גם לגבי הטון שלך ועד כמה קורות החיים שלך כתובים היטב.

הרבה אנשים חושבים שקשה מאוד לכתוב קורות חיים, אבל למעשה זה קל יותר ממה שחושבים. אתה רק צריך לכתוב משהו שיגיד למנהל המגייס את מה שהוא או היא רוצים לדעת ולפנות אליו.

חשוב לא רק לכלול את מערכי הכישורים שיש לך בקורות החיים שלך, אלא גם את סוג האדם שאתה ואת סוג הטון שהכי מתאים לך כמקצוען בענף זה.

כל חברת השמה תשתף אותך מניסיונה כי קורות החיים שלך הם הזדמנות לעשות רושם ראשוני טוב. זה צריך להציג את הכישורים שלך ולהדגיש את הכישורים שלך.

אולי יעניין אותך גם!