גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

מהי ארתרוסקופיה של מפרק הירך מתי צריכים אותה?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

בארתרוסקופיה, המנתח מסיר את הרקמה הפגועה ממפרק הירך באמצעות מכשיר חד הנקרא ארתרוסקופ. לאחר מכן המנתח מיישר מחדש את מפרק הירך ומשתמש במכשיר מיוחד הנקרא סטנט כדי לשמור עליו יציב. הליך הארתרוסקופיה הוא הליך זעיר פולשני המאפשר למנתחים להסיר עצם ממפרק הירך. במקרה זה, רופא צריך לבצע את הניתוח. עם זאת, לא ניתן לבצע את הניתוח ללא שימוש במכשיר ארטרוסקופי. ניתן להשתמש במכשיר זה בדרכים שונות:

ארתרוסקופיה של מפרק הירך – הסבר מקיף

מפרק הירך הוא חלק מהגוף ששומר על העצמות יחד. זהו חלק חשוב בגוף, מכיוון שהוא עוזר בניידות וצריך להיות בריא. מפרק הירך הוא מבנה חשוב מאוד שצריך להיות מוגן היטב מפני כל סוג של נזק. זה יכול להיות בגלל טראומה או ניתוח. לכן, חשוב לרופאים לעשות כמיטב יכולתם ולכן הם מבצעים ארתרוסקופיה של מפרק הירך בכל פעם שהם צריכים לבצע ניתוח במטופל. הליך זה כולל הוצאת חתיכה קטנה של עצם מתוך מפרק הירך ואז הצמדתה עם תפרים או ברגים.

הליך זעיר פולשני – עם יעילות רבה

ארתרוסקופיה היא הליך זעיר פולשני הכולל חיתוך דרך הסחוס של מפרק הירך והסרתו. ניתוח זה מבוצע על מנת להקל על הכאב ולהחזיר את התפקוד. Aarthi היא תוכנת ארתרוסקופיה של מפרק הירך שפותחה על ידי חברת "Aarthi Technologies" ומשמשת לטיפול. ארתרוסקופיה היא אחד ההליכים הכירורגיים המורכבים ביותר. זה כרוך בהליך להסרת הסחוס והעצם הפגועים ממפרק הירך. הארתרוסקופיה היא הליך כירורגי למפרק הירך. לפיכך ארתרוסקופיה של מפרק הירך בוודאי זה משהו שצריך לעניין רבים מכם עם בעיות במפרק. רק שימו לב כי אתם פונים לקליניקה מובילה בתחום, כמו למשל אל הקליניקה של ד"ר ליאור לבר.

אולי יעניין אותך גם!