גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

איך מוצאים משרות לבכירים

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

חיפוש עבודה לבכירים הוא תהליך חיפוש אשר שונה בצורה מהותית מחיפוש אחר משרות מסוג אחר. משרות בכירים הן משרות אשר לרוב תהליך הגיוס אליהן יהיה תהליך שונה מגיוס למשרות רגילות ועל כן, אם אתם מחפשים עבודה כבכירים בשל העובדה שיש לכם את ההשכלה המתאימה וכן את הניסיון בתחום זה, חשוב מאוד שתחפשו את המשרות המתאימות לכם בצורה נכונה.

כיצד יש לבצע חיפוש עבודה לבכירים?

כאשר מדובר על חיפוש עבודה בכירים לעומת משרות אחרות, חשוב מאוד לדעת כי מדובר כאמור על תהליך חיפוש שונה במהותו, כאשר השוני כרוך בחשיבות של התפקיד וכן בקבלת ההחלטות לגבי כל משרה. כאשר חברה כלשהי מחפשת אדם כלשהו לתפקיד בכיר לרבות למשרת בכיר בכספים, שיווק, תפעול, מכירות, טכנולוגיה ועוד, היא מבינה כי עליה לדייק באופן מהותי בבחירת האדם המתאים למשרה ותהליך החיפוש אחר בכיר יכול לדרוש זמן ולא פעם גם השקעה כלכלית רצינית. לכן, תהליך הגיוס של בכיר לחברה כלשהי, יהיה תהליך מקצועי יותר וארוך יותר. במרבית המקרים תהליך הגיוס למשרות בכירים יהיה שונה במהותו מהליך גיוס למשרות מקצועיות אחרות. מכיוון שמדובר על הליך שונה ורציני יותר, יש צורך ראשית כל להיערך מבחינת הכנת קורות חיים מרשימים ואיכותיים. קורות החיים חייבים להיות אינפורמטיביים כמה שיותר, להיות מעוצבים בצורה פשוטה, להדגיש את הניסיון המקצועי, להוסיף תקציר אשר ישווק את הניסיון שיש במקצוע הספציפי, להוסיף את התפקיד ליד השם הפרטי לכתוב בבולטים נקודות שונות, כאשר יש לפרט בקצרה כל נקודה.

למי לשלוח את קורות החיים?

לאחר שעבדתם על קורות החיים שלכם, זה הזמן לבחור את המשרות שאליהן תשלחו את קורות החיים. כיום ניתן למצוא משרות בכירים שיהיו רלוונטיות לכם בחברות השמה כאלה ואחרות או בהד האנטרים, אם יש לכם מכרים, חברים או בני משפחה שעובדים בחברות מהסוג שאתם מחפשים בהן עבודה, ניתן לתת להם את קורות החיים שיעבירו אותם בתוך החברה, ניתן לפנות בלינדקאין לחברות מגייסות וכן, ניתן להיעזר באתרי דרושים ספציפיים המציעים משרות בכירים. באתרי הדרושים הללו ניתן לשלוח באופן ישיר קורות חיים ורצוי מאוד לצרף מכתב מקדים למגייס המשרה, כאשר המכתב צריך להיות תכליתי ותמציתי ולגרום למגייס לרצות לעבור על קורות החיים שלכם.

אין ספק כי תהליך חיפוש אחר משרות בכירים הוא לא קל ולכן, חשוב למצוא את הפלטפורמות הנכונות לחפש בהן משרות מתאימות.

 

אולי יעניין אותך גם!