גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

שירות מענה אנושי לעסקים

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

שירות המענה האנושי הוא שירות שנותן מענה כמו אנושי לשאלות הלקוח. השירות משתלם יותר מהעסקת איש צוות במשרה מלאה וניתן להשתמש בו במספר דרכים.

שירות המענה האנושי עשה את דרכו גם למקום העבודה. עסקים מסוימים משתמשים בו כדי לספק תמיכת לקוחות, בעוד שאחרים משתמשים בו כדי ליצור תוכן לאתר או לדפי המדיה החברתית שלהם.

שירותי מענה אנושי לעסקים של Woki הופכים פופולריים יותר מכיוון שהם מהווים פתרון סביר וניתן להרחבה לעסקים הזקוקים לעזרת בני אדם אך אין להם תקציב להעסיק אחד. השירות הוא שירות מונע על ידי אדם המספק תובנות לעסקים על סמך משוב של לקוחות. שירותי החברה כוללים גם ניתוח איכותי וגם כמותי של משוב לקוחות.

מתי עוד משתמשים בשירות מענה אנושי?

עסקים פונים כעת לספקי שירותי מענה טלפוני לעסקים כדי לטפל בשיווק המדיה החברתית שלהם.

בגלל אופי העבודה, ספקים אלה צריכים להיות מסוגלים לכתוב בצורה יצירתית ורגשית כאחד. הם גם צריכים להיות מסוגלים לספק שירות לקוחות מעולה ולהגיב במהירות.

ספקי שירותי המענה האנושי אינם מחליפים את מנהלי המדיה החברתית או עובדי החברות; הם פשוט עוזרים להם במשימות ספציפיות שאין להם זמן להן.

ולסיכומו של דבר,

שירות המענה האנושי הינו שירות חדש הזמין לעסקים. הוא מספק אינטראקציה בין אדם לאדם עבור תמיכת לקוחות. הרעיון מאחורי השירות הוא לוודא שהלקוחות לא יהיו מתוסכלים ממערכות אוטומטיות. השירות מאפשר ללקוחות לשוחח בצ'אט עם אדם חי בקצה השני של הקו ולקבל מענה לשאלותיהם.

שירות מענה אנושי הוא שירות שיכול לעזור לחברות להגדיל את הנוכחות המקוונת שלהן ולהשיג יותר לקוחות. זה נקרא לפעמים כמוקד טלפוני או תמיכת לקוחות.

הם מספקים תמיכה מאדם לאדם 24/7 לעסקים, שאם לא כן יצטרכו לשכור צוות של נציגי לקוחות במקור. הם גם מועילים בטיפול בתלונות ובשאלות אחרות מלקוחות בצורה טובה יותר.

אולי יעניין אותך גם!

טיפים חיוניים לבחירת חברת מטבחים

שיפוץ או שיפוץ המטבח שלכם הוא השקעה משמעותית, הן מבחינה כלכלית והן מבחינה רגשית. זהו מרחב שבו יוצרים זיכרונות, ארוחות משותפות ומשפחות

טיפים פנימיים על השכרת שטחי משרד

למרות שהשכרת שטחי משרדים להשכרה במידטאון – אופיסמארט נראית פשוטה, ניואנסים רבים נעלמים לעתים קרובות מבלי לשים לב עד שאתה עמוק בתהליך הליסינג.