גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

מה זה הסכם ממון

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

הסכם ממון הוא חוזה שנחתם לפני שזוג מתחתן. הוא מכיל את תנאי הנישואין והסכמים נוספים, כגון חלוקת רכוש. במדינות מסוימות, זה נקרא גם הסכם ממון או טרום נישואין.

זה חוזה משפטי בו הצדדים מסכימים לתנאים מסוימים, לרבות לרוב שכר טרחה. החוזה עשוי להיערך על ידי כל אחד מהצדדים או שני הצדדים ויכול להיות בעל פה או בכתב. הסכמי ממון משמשים בדרך כלל כאשר לצד אחד יש אינטרס כלכלי המושפע מפעולות הצד השני, כגון רכישה או מכירה של נכסים.

במעמד קדם נישואין, עליך להסכים על חלק הנכסים שיחולק לאחר נישואיך. זהו מסמך משפטי שיכול לסייע לכם במקרה של גירושין או אם אחד מכם מעוניין לעזוב את הקשר. הסכם ממון הוא מסמך משפטי המסייע בתהליך התכנון לעתיד. זה ידוע גם כהסכם ממון, קדם נישואין וקדם נישואין.

הסכם ממון הוא מסמך משפטי המעניק זכויות וחובות לצדדים המעורבים בנישואין. מסמך זה ידוע גם כהסכם ממון או קדם נישואין. מטרת מסמך זה היא להגן על נכסיכם במידה ואתם ובן זוגכם תחליטו להיפרד זה מזה ללא כל סיבה.

אז מה זה הסכם ממון? הוא מסמך משפטי מרכזי המשמש לקביעת תנאי הנישואין. המונח "ממון" מתייחס לתקופה שלפני הנישואין ו"ללא נישואין" מתייחס לתקופה שלאחר הנישואין. זה ידוע גם בשם "חוזה נישואין" או "הסכם נישואין".

 

לשם מה צריך אותו?

ניתן להשתמש בהסכם ממון כדי להגן על נכסיהם של בני זוג כאשר הם נשואים ובמקרה שאחד מבני הזוג נפטר. הסכם ממון שנערך עם עו"ד אורי גנור הוא שימושי גם לזוגות שיש להם ילדים ורוצים להגן עליהם ממצוקה כלכלית.

זה נושא חשוב מאוד שצריך לדון בו. יש אנשים שמתנגדים להסכמי ממון והם חושבים שזה רעיון רע. הסיבה מאחורי זה היא כי זה יכול לגרום לבני הזוג להתגרש, אך זה לא נכון, להיפך. זה יכול רק לעזור.

אולי יעניין אותך גם!