גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

איך בוחרים רואה חשבון? – כל מה שחשוב לדעת בנושא!

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

בחירת רואה חשבון יכולה להיות משימה לא פשוטה. תצטרכו לעבור על קורות החיים של כל הפונים ולבחור אחד המתאים ביותר לצרכים שלכם. חשוב לך לדעת מה אתה מחפש ברואה חשבון כמו יניב ארד רואה חשבון.

להלן כמה נקודות שעשויות לעזור לך למצוא את רואה החשבון המתאים לחברה שלך:

  • ניסיון: הניסיון של רואה חשבון חשוב מאוד מכיוון שהוא קובע עד כמה הם בקיאים בחוקי המס העדכניים ביותר, נוהלי חשבונאות ותוכנות הנהלת חשבונות.
  • שירותים המוצעים: איש מקצוע טוב כמו יניב ארד רואה חשבון אמור להיות מסוגל להציע מגוון שירותים, החל מהנהלת חשבונות ועד שירותי שכר.
  • מיקום: רואה חשבון צריך להיות בקרבת מקום כדי שיוכל לספק סיוע באתר במידת הצורך.
  • מחיר: המחיר של רואה חשבון צריך להיות בקנה אחד עם כישוריו

לפני שאתם מתחילים לחפש רואה חשבון חדש, חשוב להבין את סוגי רואי החשבון השונים שקיימים בחוץ. ישנם שלושה סוגים עיקריים של רואי חשבון: רואי חשבון, רואי חשבון ורואי חשבון מקצועיים. רואי חשבון עובדים במגזר הציבורי בעוד רואי חשבון עובדים במגזר הפרטי והציבורי כאחד. רואי חשבון מקצועיים מוסמכים יותר מתמחים ועובדים רק במגזר הפרטי.

מיהו רואה חשבון?

הנהלת חשבונות היא מקצוע העוסק בתהליך רישום וסיכום פעולות פיננסיות של עסק.

ראיית חשבון הוא מקצוע המשתמש בחשיבה מופשטת ובכישורים מתמטיים. מיומנויות אלו נחוצות להבנת הרשומות הפיננסיות והמיסים על מנת לספק להנהלה דוחות מדויקים של רווחיות העסק שלהם, חבויות המס, תזרים המזומנים או מידע רלוונטי אחר.

רואי חשבון אחראים לניהול כספי החברה ולוודא שהם עומדים בכל התקנות הרלוונטיות. הם מבטיחים שכל הרישומים הפיננסיים נשמרים מעודכנים ומלאים. הם גם עובדים עם לקוחות בזמן שהם מכינים את דוחות המס השנתיים שלהם, מה שיכול להיות משימה שלוקחת זמן.

רואי חשבון משתמשים בכלים שונים כמו גיליונות אלקטרוניים או מסדי נתונים כדי לוודא שיש להם את כל המידע הרלוונטי בהישג יד בעת הצורך. לרואי חשבון יש בדרך כלל מגוון מיומנויות כגון הנהלת חשבונות, הכנת מס ותכנון פיננסי.

 

אולי יעניין אותך גם!