גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

אקדח גז פלפל

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

רובי גז פלפל משמשים את אנשי אכיפת החוק ואנשי הצבא כדי לנטרל את יכולתם של אנשים לפגוע באנשים אחרים. בין אם מדובר באישה שחווה (לא עלינו תקיפה מינית) או אם אתם גברים שמותקפים על ידי קבוצה מבלי שיש לכם את האפשרות להתגונן! ניתן לרכוש אקדח גז פלפל בכל חנות ציוד להגנה עצמית.

אם נתייחס רגע לאיך אקדחי גז פלפל פועלים

אקדחי גז פלפל פועלים על ידי ירי קליע המכיל חומר גירוי כימי, כגון תרסיס פלפל OC, אל עבר פניו של האדם התוקף מטווח קרוב.

החומר המגרה באקדח גז פלפל, גורם לעצימת עיניים, מה שמקשה על האדם לראות. זה יכול להקשות עליהם להילחם בחזרה או לברוח מהמצב.

יש לציין שהנושא של שימוש באקדחי גז פלפל הוא נושא די שנוי במחלוקת מכיוון שהם עלולים להיות קטלניים במקרים נדירים שבהם הם גורמים למוות כתוצאה מחנק או דום לב, אבל זה לא שכיח.

ישנן מדינות ברחבי העולם שאוסרות על שימוש באקדח גז פלפל על ידי אזרחים.

מי משתמש באקדח גז פלפל?

אקדחי גז פלפל הם סוג של נשק פחות קטלני המשמש קציני אכיפת חוק ושוטרים. כיום ניתן לראות שאקדחי גז פלפל משמשים גם מאבטחים פרטיים, סדרנים ואחרים שצריכים לשלוט במצב מבלי לגרום לפציעה חמורה.

מתי משתמשים באקדחי גז פלפל?

הזמן הטוב ביותר להשתמש ברובי ריסוס פלפל הוא כאשר אתה צריך לשלוט באדם שבורח ממך או כאשר אתה צריך לעצור מישהו מלהתקרב אליך.

רובי ריסוס פלפל יעילים ביותר כאשר המטרה נמצאת בטווח של 10 רגל מהמשתמש. מגוון רובי ריסוס הפלפל מוגבל ל-10 רגל וההשפעות נמשכות כ-45 דקות.

חשוב להגיד ולהדגיש שלמרות הקלות בהשגת אקדח גז פלפל, אסור בתכלית האיסור להשתמש באקדחי גז פלפל כאיום או בדיחה.

החומר הפעיל האקדחים מסוג זה עלולים לגרום לנזק לא נעים בכלל במיוחד אם אין בכוונתכם לפגוע באדם שאליו כיוונתם!

 

אולי יעניין אותך גם!