גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

טוש מחיק ללוח עם מגנט – איזה סוגים קיימים ומה טווח המחירים?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

לאחרונה יצא לכם להיות במשרדים רבים שעושים בהם שימוש בלוחות מחיקים? אם כך, ברור מדוע גם אתם רוצים לרכוש לוח כזה. מה שכן, חשוב שיש הרבה אפשרויות ולכן יש טעם לבדוק באיזה אופציה בדיוק אתם בוחרים. כאשר מדברים על לוחות מחיקים, מדברים גם על הצורך לקנות את הטושים המתאימים ביותר. לכן חשוב לדעת שיש גם טוש מחיק ללוח עם מגנט מסוג כזה ומסוג אחר. למשל, יש טוש מחיק ללוח עם מגנט שיתאים יותר ללוחות מגנט מזכוכית לעומת טושים שמתאימים ללוחות אחרים. מבחינת המחירים, אנחנו נראה שהמחירים יכולים להיות מגוונים. ממש כפי שעל לוח מחיק מגנטי נייד דו צדדי מסתובב אתם יכולים לשלם בין 1,049 ₪ ל1,849 ₪, כך קורה גם לגבי הטושים עצמם. 

למה חשוב להקפיד על איכות טובה? 

בין אם אתם מחפשים היום טוש מחיק מגנטי ובין אם אתם עדיין בשלב שבו אתם בוחרים את הלוח עצמו, חשוב להקפיד על האיכות. מצד אחד, זה ברור שלא תרצו לשלם מחירים מאוד גבוהים, אך מצד שני, זה גם ברור שלא תרצו לקנות מוצר שייהרס מהר מידי. לכן רצוי לבדוק ולהבטיח שאתם קונים מוצרים כאלה מאיכות טובה, כי חבל להתפשר על פחות מזה. 

הזמנת טושים ולוחות מחיקים אונליין 

אתם לא באמת צריכים לצאת מהמשרד שלכם כדי לקנות טוש או לוח מחיק. היום הכול מחכה לכם באינטרנט, ואם קניה כזאת יכולה לחסוך לכם משאבים רבים, למה שלא תנסו אותה? הזמנת לוחות מחיקים, וגם טושים, אונליין, זו דרך לחסוך לא רק כסף, אלא גם זמן יקר. לכן ברור מדוע היום בעלי עסקים רבים קונים מוצרים כאלה באינטרנט, וגם לכם זה כדאי.

אולי יעניין אותך גם!