גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

פוליסה פיננסית – כל מה שכדאי לדעת

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

יצא לכם לדבר עם לא מעט אנשים שכבר עשו פוליסה פיננסית? אתם תוהים האם לא הגיע הזמן שגם לכם תהיה פוליסה כזאת? האמת היא, שהתשובה היא כן, וכדאי שתדעו כמה דברים חשובים בנושא הזה כבר עכשיו. 

 

מה זו בעצם פוליסה פיננסית? 

 

בניגוד להרבה מוצרי חיסכון אחרים, כאשר מדברים על פוליסה פיננסית מדברים על אופציה שהיא רק חיסכון, בלי שום אלמנט של ביטוח. מדובר כמובן על עוד מוצר חיסכון שמיועד לטווח הרחוק, ולכן, אם גם אתם רוצים לדעת שכאשר תפרשו לפנסיה יהיה לכם יותר כסף, בהחלט כדאי שתיקחו בחשבון את האפשרות הזאת. 

 

למי זה יכול להתאים? 

 

הרבה פעמים קורה שכאשר מדברים על פוליסה פיננסית, אנשים בטוחים שזה יכול להתאים רק למי שעצמאי. עם זאת, חשוב להבין שזה לא כך. הגיע הזמן שגם אנשים שעובדים בתור שכירים ייקחו אחריות על העתיד שלהם, כי לא תמיד הפנסיה של מקום העבודה מספיקה. לכן, בבואנו לענות על השאלה למי יכול להתאים מוצר כמו פוליסה פיננסית, אנחנו רואים שהתשובה לכך ברורה: לכל אחד. 

 

מהם היתרונות של מוצר כזה?

 

אם תעשו חיפוש, אתם תראו שיש סוגים רבים ביותר של חסכונות שביניהם תוכלו לבחור. לכן, טבעי שתעלה בראשכם השאלה: למה דווקא פוליסה פיננסית? היתרונות של האופציה הזאת ברורים. ראשית, עלויות הניהול כאן הרבה יותר נמוכות, ושנית, אפשר ליהנות כאן מקצבה חודשית. אפשר כמובן גם לבחור מוטבים שיוכלו ליהנות מהכספים הללו אם משהו יקרה לנו, החוסכים, כך שברור מדוע זו בחירה נהדרת. חשוב להבין: העתיד הכלכלי שלכם תלוי רק בכם. לכן, אם אתם יכולים לעשות עוד היום פוליסה פיננסית, למה לדחות את העניין הזה עוד ועוד? 

פנו אל בנצ'מרק לקבלת ייעוץ פיננסי >>>

 

אולי יעניין אותך גם!