גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

ליווי עסקי

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

ליווי עסקי או ייעוץ עסקי אלו שירותים הניתנים על ידי יועצים עסקיים המוסמכים על ידי לשכת היועצים העסקיים בישראל. אותם יועצים מלווים בעלי עסקים ופועלים במישורים שונים על מנת לסייע לבעל העסק לשדרג את העסק, להרחיב את מעגל הלקוחות, לצמצם הוצאות מיותרות, לבצע עבודה יעילה ונכונה יותר בעסק, לשפר רווחיות, לפתור תקלות ובעיות שונות ועוד. שירותים אלה חיוניים מאוד לכל בעל עסק, ללא קשר לגודל העסק או מתי הוקם. 

ליווי עסקי לעסק חדש

בעלי עסקים בתחילת דרכם נוטים להיות בעלי התלהבות רבה ותשוקה הדוחפת אותם לביצוע פעולות שונות. כידוע בכל יום אנו מקבלים החלטות בעסק שלנו ובעל עסק בתחילת דרכו צריך לקבל המון החלטות שרובן כבדות משקל אולם הוא עדיין אינו מודע לכך. בין הטעויות הנפוצות יכולות להיות שכירת מקום גדול ממה שבאמת צריך או רכישת ציוד חדש מלא כשאפשר להסתפק לעתים בציוד יד שנייה בהרבה פחות כסף אותו נוכל לשמור להרוויח זמן רב יותר לצורך פיתוח העסק. בתחילת הדרך מרבית בעלי העסקים נמנעים מהוצאות שונות שהם חושבים שלא נכונות עבורם, כמו למשל על שירות ליווי עסקי למשל שהוא דווקא יכול לחסוך להם הרבה יותר גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך.

ליווי וייעוץ לגבי שינויים מבניים בעסק

אם אתם רוצים לבצע שינוי מבני בעסק: פתיחה של מחלקה חדשה, פתיחת סניף חדש, חדירה לשוק חדש, קבלה של כמות גדולה של עובדים במכה, להפוך מעוסק פטור למורשה או מעוסק מורשה לחברה בע"מ, לעבור לעיר אחרת או כל שינוי אחר שעשוי להשפיע על העסק – מומלץ להיעזר בשירותי ייעוץ וליווי עסקי.

ליווי שוטף לעסק

בעלי עסקים רבים שוכרים את שירותיהם של חברות יעוץ עסקי גם לצרכי ליווי שוטפים לצורך איתור נקודות המומלצות לשיפור, איתור תקלות שונות, מחלקות או מקומות אחרים בעסק בהם ניתן לחסוך בעלויות ועוד.

אולי יעניין אותך גם!