גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

שמאי מקרקעין ברמת גן

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

מחפשים שמאי מקרקעין ותמ״א 38 בער רמת גן? במקרים של פרויקטים להתחדשות עירונית השמאי ממלא תפקיד חשוב. פנייה שלכם כבעלי הדירות בבניין אל שמאי מקרקעין ברמת גן הכרחית להערכת הכדאיות של ההצעה. אם תגיעו אל היזם עם דוח הערכת שווי חתום על ידי שמאי מקרקעין מוסמך, תצליחו לקבל יותר. שמאי מקרקעין נדרש לבצע בפרויקטים של התחדשות עירונית בדיקת כדאיות כלכלית בעבור היזם, בדיקת תמורות בעבור בעלי הדירות ובדיקת כדאיות כלכלית בעבור דירה ספציפית. 

פיצוי בעבור דירה ששווה יותר מהשאר בפרויקט פינוי בינוי

הבנייה הישנה בעיר רמת גן יצרה מצב בו השווי של הדירות בבניינים מסוימים אינו אחיד. כך למשל, קיימים בניינים עם דירות גג בשווי גבוה מזה של שאר הדירות בבניין. במקרה כזה כדאי לבעלי דירות הגג לפנות ביוזמתם אל שמאי מקרקעין ברמת גן ולהזמין הערכת שווי. דוח השמאי יוגש אל הקבלן בצורה גלויה או דיסקרטית (שאר בעלי הדירות בבניין לא צריכים לדעת שאתם מנהלים משא ומתן אישי מול היזם) ופיצוי נוסף בעבור בעל הדירה יחושב בהתאם. 

בדיקת שמאי מקרקעין ברמת גן בפרויקט התחדשות עירונית

עמית מהלל שמאי מקרקעין עם ניסיון בליווי פרויקטים של התחדשות עירונית בעיר רמת גן מקפיד לבסס את בדיקת הכדאיות על איסוף נתונים נרחב. הוא בוחן היטב את סביבת הפרויקט, תנאי העסקה, המצב הקיים ותכניות הפיתוח של הרשויות באזור. במידה והפרויקט במצבו הנוכחי אינו רווחי בעבור אחד הצדדים, השמאי יציין מה צריך לעשות בשביל להפוך אותו למשתלם בעבור כל המעורבים בעסקה.

חוות דעת שמאי לבית המשפט

סכסוכי נדל"ן נפתרים במקרים רבים רק בבית המשפט. לטובת הצגת עמדת הצדדים בדיון יש צורך בחוות דעת מקצועית של שמאי מקרקעין. כל אחד מהצדדים רשאי להציג דוח של שמאי מקרקעין מטעמו. שימו לב, ייתכנו הבדלים (לרוב קלים) בין חוות דעת של שני שמאים. כאשר מוצגות מול בית המשפט שתי חוות דעת של שמאים, כל אחד מהם מנסה לשכנע את השופט שההערכה שלו היא המדויקת והאמינה ביותר. שימו לב, בית המשפט יקבל רק חוות דעת של שמאים בעלי רישיון בתוקף. 

עמית מהלל שמאי מקרקעין ברמת גן ישמח להעניק לכם שירותי שמאות מקצועיים ואיכותיים עם דו"ח מפורט ומסודר. צרו קשר עם משרד שמאות מקרקעין בטלפון 052-6522734 ונשמח לעמוד לשירותכם.

 

אולי יעניין אותך גם!