גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

התחדשות עירונית – נותנים לחברה יזמית להוביל את הפרויקט

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

ניסוח של הסכמים משפטיים, ניהול בקרה מול הקבלנים, בחירת נציגות לדיירים ותכנון שוטף של הפרויקט והוצאתו לפועל אלו הם רק חלק מהדברים שצריכה לעשות חברה יזמית שמתמחה בניהול של פרויקטים מסוג התחדשות עירונית.

אם בכוונתכם ובכוונת שאר דיירי הבניין להוציא לפועל פרויקט מהסוג הזה, יהיה עליכם לברר תחילה איזו חברה תוכל להעניק לכם את הליווי המקצועי הדרוש כדי שהפרויקט יוכל להצליח ללא יותר מידי קשיים לאורך הדרך. כשיש מקצוענים שעוזרים לכם, זה הופך את הכול לפשוט יותר. אתם רק צריכים לקבל את הליווי המתאים.

דואגים לנהל את הפרויקט על כל רבדיו

כשמדובר על התחדשות עירונית וניהול של פרויקטים, אתם צריכים להבין שאין צורך מצדכם להיות אחראים על הניהול בפועל לאורך כל הדרך, שכן יש חברות שיש להן את הניסיון הנדרש, והן כבר יכולות לעשות כל מה שצריך על מנת שיתאפשר לכם להתקדם עם הפרויקט עצמו ללא שום בעיה.

בשל העובדה שיש לא מעט דברים שצריך להתייחס אליהם בעת ניהול של פרויקטים מהסוג הזה, זה בוודאי יהיה רצוי שתעשו את זה אך ורק עם חברה שיש לה את הניסיון הדרוש על מנת שהוא יוכל לצאת לדרך בצורה חלקה וללא יותר מידי קשיים שיהיו לכם בדרך.

עוזרים לכם עם כל סוגיה שנוגעת לניהול הפרויקט

אתם לא צריכים להיות מוטרדים מהתהליך של התחדשות עירונית בתל אביב כשיש חברה שמלווה אתכם בכל התהליך הזה. אם אתם לא רוצים להקשות על עצמכם יותר מידי, רק תצטרכו לפנות אל חברה ראויה שתוכל לעשות עבורכם את העבודה הדרושה ולדאוג לכך שהיא תצא לפועל בצורה חלקה וללא יותר מידי קשיים עבורכם במובן הזה.

אולי יעניין אותך גם!