גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

רשת חנויות יפה נוף פלדהיים

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

הספרים היו מאז ומעולם סימן ההיכר של העם היהודי. אבותינו ואבות אבותינו היו יושבים ולומדים מספרים במשך שנים על גבי שנים, עד שהעם היהודי כונה "עם הספר". בימינו אנו, עם התקדמותה של הטכנולוגיה, הפכו המכשירים השונים לתעסוקה העיקרית של מרבית בני הנוער וחלק גדול מהמבוגרים, כך שקריאת הספרים מעט נזנחה. אמנם, במגזר החרדי אשר חלקים גדולים מאוד ממנו מתנזרים משימוש ממכשירים חכמים, עדיין קיימת תופעת הקריאה במלוא עוזה, כאשר רשתות כמו רשת חנויות יפה נוף פלדהיים אשר מוכרות ספרים מתאימים לציבור החרדי והדתי, משגשגות בהצלחה מרובה ומחזיקות בסניפים רבים באזורים החרדיים ברחבי הארץ.

מהם ספרים המתאימים למגזר החרדי?

עד לפני כמה עשורים, לא הייתה קיימת ספרות חרדית המיועדת לשעות הפנאי ולילדים, והספרים היחידים שהיו בשימוש במגזר החרדי היו ספרי הקודש. אמנם, במהלך השנים נכתבו ספרים רבים אשר מתאימים ברוחם ובתוכנם לאורח החיים החרדי, וכיום הספרות החרדית פורחת וענפה. בעקבות כך, הוקמו רשתות חרדיות לממכר ספרים בהם רשת חנויות יפה נוף פלדהיים ועוד. ההגדרה של ספרים המתאימים למגזר החרדי היא הגדרה מעט מורכבת, אך בגדול ניתן לומר כי מדובר על ספרים אשר אינם מכילים תכנים מיניים, אלימים, גסים וכדומה, ובמרבית המקרים הגיבורים בהם אנשים שומרי תורה ומצוות ואפילו רבנים.

האם בחנויות הללו מוכרים רק ספרי קודש?

החנויות ממקומות לרוב באזורים חרדיים מובהקים כמו השכונות החרדיות בירושלים, בני ברק, מודיעין עילית וכדומה, וספרים שאינם מתאימים למגזר החרדי אינם נכנסים בשעריהם. ספרים כמו "הארי פוטר" או ספרות ישראלית קלאסית לא תוכלו למצוא שם, אלא רק ספרי קודש וספרי מבוגרים וילדים אשר מוגדרים ככשרים ואין בהם תכנים לא ראויים אשר לא נכנסים לבית חרדי.

>מעוניינים במידה נוסף? כנסו לאתר של רשת החנויות יפה נוף פלדהיים

אולי יעניין אותך גם!