גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

קורס תפירת שמלות ערב – אילו שמלות כלה הכי כדאי לעצב

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

תפירת שמלות ערב הינו מקצוע מעניין, מרתק ואף מתגמל מאוד. למרות שמדובר על מקצוע שדורש עבודה פיזית מרובה ואף שוטטות בחנויות לצורך רכישת בדים, קישוטים ואביזרים שונים, עדיין הוא נחשב לאחד המקצועות הרווחיים יותר בשוק.

שמלות ערב – כל מה שצריך לדעת

בשביל להיכנס לשוק של תפירת שמלות ערב יש להתמקצע היטב בתחום, לקחת קורס תפירת שמלות ערב מתאים ברמה מקצועית גבוהה וללמוד ביסודיות את כל כללי התפירה. יש לדעת היטב את הכללים לבניית גזרות המתאימות למבנה גוף, לתכנן נכון שמלות ובגדים, לבצע שילובי צבעים והתאמת קישוטים ובקיצור, להוציא שמלות מושלמות.

קורס לעיצוב שמלות כלה

למרות שעל פניו נדמה כי בקורס לעיצוב שמלות ערב ניתן לצאת גם עם ידע מספק לצורך תפירת שמלות כלה, הרי שלא תמיד זה כך. נכון ששמלת כלה נמצאת בקטגוריה של שמלות ערב, אך עדיין מדובר בשמלה בעלת סגנון ייחודי ושונה מסתם שמלות ערב. אז אם את בכיוון של ללמוד קורס לתפירת שמלות ערב, ואת מעדיפה להתמקצע בתפירת שמלות כלה, מומלץ שתבחרי בקורס שמתמקד בלימוד יסודות התפירה של שמלות כלה באופן ספציפי.

אילו שמלות כלה הכי כדאי לעצב?

מלבד שמלות הכלה המנופחות והמוכרות, יש גם שמלות כלה מסוג אחר. אלה שמלות צרות ומחוטבות אשר נתפרות על פי ממדי הגוף של הכלה וללא שימוש בתחתיות מנפחות או בבדים נפוחים. אפשר לומר כי השמלות המנופחות מתאימות יותר לטקס החופה ולתמונות בתחילת האירוע, אך לאחר מכן בעת הריקודים, מעדיפות כלות רבות להחליף לשמלה נוחה יותר. על כן, אם לומדים בבית ספר פרופשנס קורס עיצוב אופנה במיקוד על עיצוב שמלות כלה, חשוב להתמקצע בתפירת כל סוגי השמלות ולא להתמקד רק בסגנון אחד.

אולי יעניין אותך גם!