גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

פינגר פוד – אל תוותרו עליו באירוע הבא שלכם

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

פינגר פוד הן מנות הגשה קטנות שניתן לאחוז ביד ולנגוס בהן, ללא כף, מזלג סכין או מקלות. לרוב אופן ההגשה של פינגר פוד הוא באמצעות מגשי אירוח וממש לא כדאי לכם לוותר עליו באירוע הבא שלכם, או כאשר אתם מתכננים להזמין קייטרינג לאירועים קטנים

 

נשנוש חובה

בשל היותו קטן וקליל כמו חטיף הפך פינגר פוד לנשנוש חובה באירועים והתכנסויות עסקיות למיניהן. הסבה מסביב לשולחן אינה מתאימה לכל אירוע. בכנסים, במקום העבודה ובאירועים הפינגר פוד מגיע כתוספת טעימה שמעשירה את האירוע ואת החוויה של הנוכחים בו. 

 

ה"בקרוב" של האירוע

פינגר פוד מתאים גם לאירועים גדולים כמו חתונה, בת מצווה ועוד ומוגש על תקן פרומו לחוויה הקולינרית שתחוו במהלך האירוע. מאחר ומדובר במנות קטנטנות, בכל ביס יש שפע של טעמים, צבעים וסוגים, מה שמספק לאורחים חוויה עשירה ובלתי נשכחת. 

 

איכות הסביבה

בעבר באירועים משפחתיים השולחן היה שופע כל טוב ולצד השולחן צלחות חד פעמיות אותן כל אחד מילא כאוות נפשו וטעמו. מגשי אירוח של פינגר פוד חוסכים את התיווך של הצלחת, מגיעים מהמגש לפה, ובכך גם תורמים לשמירה על סביבה אקולוגית בשל צמצום השימוש בכלים חד פעמיים. 

 

על רגל אחת

פינגר פוד מותאם מאד לעידן של היום שבו רוצים כל-הזמן להגיע לעיקר. אין זמן ללכת סחור סחור. אנשים רוצים את השורה התחתונה. מזון המוגש "על רגל אחת", הוא אפשרות האידיאלית לפנק את האורחים במשהו מרשים וטעים מבלי לבזבז זמן יקר.

 

הכל אפשרי

הקסם במגשי פינגר פוד שניתן להגיש בהם הכל.  חלב או בשר, ירקות, דגים, פירות, כריכונים ובצעם כל מה שרוצים – אז אל תוותרו על פינגר פוד באירוע הבא שלכם והזמינו מגשי אירוח בתל אביב, הרצליה או כל אזור אחר במרכז בו האירוע נערך.

אולי יעניין אותך גם!