גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

כמה עולה עורך דין תעבורה טוב לתיק של נהיגה בשכרות?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

השאלה הראשונה שנהגים אשר מואשמים בנהיגה תחת השפעת אלכוהול, שואלים את עורכי הדין אליהם הם פונים בבקשה לייצג אותם היא, האם יש להם סיכוי לצאת זכאים במשפט. שאלה השנייה היא, כמה יעלה להם לשכור את שירותיהם. 

עבור לא מעט אנשים, בוודאי עבור בעלי משפחות, בעלי מקצוע, אנשים שהרכב הוא כלי עבודה עבורם, משתלם להעסיק עורך דין בכל מצב ובכל תנאי. אף אחד לא היה רוצה למצוא את עצמו מתמודד עם המשטרה או עם בית המשפט, ללא ייצוג משפטי הולם. יחד עם זאת, כל אחד היה רוצה לדעת שהוא משלם מחיר הגון ולא מעבר למה שמקובל בשוק. 

כפי שאנחנו יודעים, מקצוע עריכת דין שייך לשוק החופשי ולכן אין מחיר אחיד לכול העוסקים במקצוע. כל עורך דין תעבורה נהיגה בשכרות קובע את הסכום שהוא גובה על ייצוג נהגים הנאשמים בנהיגה תחת השפעת אלכוהול, על פי מצבם ועל פי אופי המקרה. 

מה טווח המחירים המקובל?

בעיקרון, טווח המחירים המקובל הוא בין אלפי שקלים בודדים לעשרות אלפי שקלים. הסיבה שהטווח הוא כל כך גדול נובע מהעובדה שלא כל האישומים דומים. נכון שמדובר באישום של נהיגה בשכרות, אך ייתכן וזה יכלול אישום של נהיגה תחת שכרות בפעם הראשונה וייתכן שזה יכלול אישום של נהיגה תחת שכרות במקרים בהם הנהג עבריין סידרתי או שהמקרה שלו כרוך בתאונה עם נפגעים. 

אופי המקרה והקושי שלו ישפיעו כך או אחרת על עלויות העסקת עורך דין. בכל מקרה, עורכי דין נוטים לספק הצעת מחיר בהתאם לאופי המקרה אחרי שהם שומעים עליו מפי הלקוח וכן אחרי שהם לומדים את התיק כפי שהוא מתקבל מהמשטרה. 

 

אולי יעניין אותך גם!