גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

מה חשוב לדעת על המצבר שלכם

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

אם אתם עומדים לקנות מצבר חדש, המאמר הבא בשבילכם. אם הלכתם פעם למוסך סטנדרטי אתם יכולים לראות מגוון רחב של מצברים בגדלים שונים, צבעים שונים וחברות שונות.

מה ההבדל ביניהם? טוב, אז מלבד עצם העניין שהמצבר בנפח ובגודל שלו צריך להתאים לרכב שברשותכם, עליכם לדעת שיש המון חברות ביניהם חברות סיניות שמציעות מצברים ממש בזול, אבל האיכות שלהם בהתאם.

הם עלולים לעשות תקלות וגם חייהם קצרים מאוד. לכן, אם אתם עומדים לפני רכישה של מצבר חדש, כדאי להכיר את הדברים הבאים.

אז מה חשוב לדעת על המצבר שלכם? המשיכו לקרוא כדי לדעת.

איך בוחרים מצבר?

כדי לבחור מצברים עליכם קודם כל להכיר את הפירמות השונות עבור הרכב שלכם ופשוט לבחור בהם. מעבר לזה, חשוב שתדעו שלא כל מצבר מתאים לרכב שלכם. יש מצברים גדולים עם נפח וקיבולת גדולה של חשמל ואם הרכב שלכם קטן זה לא יתאים וגם כנראה לא ישב כמו שצריך בתושבת של המצבר.

בדרך כלל אתם יכולים להבחין האם המצבר יושב טוב על התושבת או שהוא קטן מידי או נכנס בלחץ. בהוראות היצרן של הרכב, אתם אמורים לראות איזה נפח מצבר אתם צריכים.

דבר נוסף שחשוב מאוד לבדוק זה את תאריך הייצור של המצבר. מצבר שעומד בחנות כמה חודשים הוא כבר לא אותו מצבר שיצא מהמפעל, מה שאומר שחייו קצרים יותר. קנו מצבר שהיציאה שלו מהמפעל היא לא יאוחר מחצי שנה.

כמו כן עליכם לבדוק את קיבולת החשמל של המצבר שכן יש מצברים קטנים אבל עוצמתיים מאוד ולא בטוח שזה מתאים לרכב שלכם. לכן, מומלץ לבדוק מראש איזה מצבר ממגוון מצברי שנפ יכול להתאים לרכב שלכם.

אולי יעניין אותך גם!