גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

בדיקת נאותות

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

בדיקת נאותות, מוגדרת כחקירה של השקעה פוטנציאלית או מוצר, כדי לאשר את כל העובדות השייכות בו. עובדות אלו, יכולות לכלול פריטים רבים כגון סקירת כל הרשומות הפיננסיות, ביצועי החברה בעבר, בתוספת כל דבר אחר שנחשב מהותי, קראו בהרחבה באתר חברת טרגו ייעוץ.

בדיקת נאותות 

עבור משקיעים בודדים, ביצוע בדיקת נאותות על השקעה פוטנציאלית מסוימת, היא וולונטרית, אך מומלצת. מאמר זה, ידון בכמה צעדים שעליכם לנקוט בסקירה הראשונה שלכם אחר פרויקט חדש. ביצוע בדיקת נאותות זו, יאפשר לכם לקבל מידע חיוני ולבדוק השקעה חדשה אפשרית.

השלבים מאורגנים כך שעם כל פיסת מידע חדשה, היא תתבסס על מה שלמדתם בעבר. בסופו של דבר, על ידי ביצוע השלבים האלה, תקבל מבט מאוזן על היתרונות והחסרונות של רעיון ההשקעה שלכם. זה יאפשר לכם לקבל החלטת השקעה רציונלית.

חקירה על השקעה פוטנציאלית 

בדיקת נאותות היא חקירה של השקעה פוטנציאלית כגון מוצר שברצונכם לפתח, זאת כדי לאשר את כל העובדות ולהבטיח שהרכישה תענה על צרכי הקונה.

עליכם לשקול מגוון גורמים בעת ביצוע בדיקת נאותות, כולל היוון החברה, הכנסות, הערכות שווי, מתחרים, ניהול וסיכונים.

על ידי הקדשת זמן לביצוע בדיקת נאותות לפני ביצוע רכישה כלשהי, תהיו מצוידים יותר לקבל החלטה שתואמת את אסטרטגיית ההשקעה הכוללת שלכם.

ייצרו דיאגרמה על החברה 

הצעד הראשון, הוא ליצור תמונה מחשבתית או דיאגרמה של החברה שאתם חוקרים. זו הסיבה שתרצו להסתכל על שווי השוק של החברה, שתראה לכם עד כמה גדולה החברה שלכם על ידי חישוב שווי השוק הכולל של המניות שלה.

שווי השוק, אומר הרבה על מידת התנודתיות של החברה, כמה רחבה עשויה להיות הבעלות והגודל הפוטנציאלי של שווקי הקצה של החברה.

אולי יעניין אותך גם!