גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

הנחיית אירועים לכנסים

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

היום ניתן לראות יותר ויותר חברות וארגונים, הבוחרים להפיק לעצמם אירוע או כנס מקצועי. בין אם מדובר על אירוע חברה, או לחילופין, כנס מקצועי, יש צורך להנחות את האירוע בצורה המקצועית ביותר. אופציה אחת היא להזמין מראש אדם מקצועי ומיומן שמתמחה בתחום, על מנת לאפשר לו להנחות את האירוע ולשמור על תשומת הלב של העובדים. מצד שני, ניתן לאפשר לאחד המנהלים להנחות את כל הכנס, במטרה ליצור תחושה שייכות והזדהות של העובדים. אך על מנת להבטיח את הצלחת האירוע, מומלץ להעביר את המנחה סדנה מקצועית בתחום.

הנחיית אירועים לכנסים – דגשים חשובים שכדאי להכיר

קודם כל, כדאי לזכור כי היום נהוג להפיק כנס, סדנאות למנהלים או אירוע חברה לפחות פעם אחת בשנה. רוב החברות והארגונים נוטים להפיק מספר אירועים במהלך השנה, בין אם מדובר על השקה של מוצר חדש, שירות חדשני או רעיון מהפכני, שישנה את פני החברה והעובדים. בחלק מהמקרים מדובר על אירוע הכולל מופע או אטרקציה מרכזית, לצד ברכות, נאומים ואפילו הצגת מצגות וסרטונים שונים. במקרים אחרים, מדובר על כנסים מקצועיים, שיש בהם צורך להנחות את האירוע, להציג את הנואמים השונים ולייצר אווירה קלילה ונעימה, בין ההרצאות המקצועיות. בכל מקרה, חשוב להבין כי באמצעות הנחיה מקצועית ואיכותית ניתן לתרום המון להצלחת האירוע, מאחר והמנחה שלו אחראי על יצירת האווירה הנכונה והמתאימה לאופי ולסגנון של האירוע. תהליך ההנחיה כולל קטעי קישור משעשעים בין הנואמים והמברכים, שאלות המוצגות למרואיינים והצגת הנושאים השונים של האירוע.

הנחיית אירועים לכנסים – כיצד לעשות זאת נכון?

על מנת להנחות אירועים לכנסים יש צורך לדעת לעמוד בפני קהל ולמשוך את תשומת הלב שלו, על מנת למנוע מצב שבו כל המשתתפים בכנס עסוקים בטלפונים שלהם. לכן מומלץ לעבור סדנה מקצועית בנושא תקשורת בינאישית אפקטיבית , המספקת את כל הכלים והמיומנויות הדרושים, לצורך הנחיית אירועים לכנסים. ניתן כמובן להגיע לסדנה, קורס או סדרת מפגשים אישיים, במטרה להבטיח לעצמכם את כל הכישורים הדרושים, לצורך הצלחה במשימה. באמצעות הכלים המתאימים, תוכלו להצליח להחזיק את תשומת הלב של הקהל, לשעשע אותו ולשמור עליו ערני וקשוב. החוכמה היא להתחיל את האירוע עם בדיחה או סיפור משעשע ולשמור על הגישה הקלילה לכל אורך האירוע. באמצעות שימוש בהומור וסיפורים מעניינים, ניתן להבטיח לעצמכם אירוע מוצלח ובלתי נשכח.

אולי יעניין אותך גם!