גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

ביגוד לעובדים – איך קונים ביגוד בצורה חכמה

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

הרבה פעמים בהסכמי עבודה בין מעסיקים לעובדים, יש סעיף מיוחד שמתייחס לביגוד עובדים. זה לא סעיף חובה בכל הסכם עבודה, אך זה הכרחי במקרים בהם יש לביגוד משמעות וחלק בתהליך העבודה. יתרה מזו, יש הסכמים שהסעיף הזה נכנס מתוך כוונה לתגמל את העובד, בפרט אם יש חשש שבמהלך עבודתו הבגדים שלו עלולים להיהרס. 

במקרים בהם העבודה מחייבת ביגוד מסוים, אזי שהמקום יספק לעובדים את הבגדים הרלוונטיים או תשלום לרכישתם. בכל מקרה, ייתכן מאוד שהמקום ידרוש מהעובד לרכוש בגדים ספציפיים או יספק לו אותם. בין אם זה בגלל שמדובר בבגדים אשר רלוונטיים לצורך ביצוע תהליך העבודה ובין אם זה בגלל שמדובר בבגדים המתאימים לעסק, מבחינת פרסום, שיווק ואלמנטים אחרים. 

לפני שנסביר כיצד רוכשים ביגוד לעובדים, חשוב לזכור שיש משמעות רחבה וארוכת טווח לבגדים של העובדים בכל אספקט שהוא. לכן חשוב מאוד לדעת מה לקנות ואיך להשתמש בו. 

כיצד רוכשים ביגוד לעובדים בצורה נכונה

ראשית, אנחנו צריכים לבדוק מה בדיוק יכול לשרת את העובדים ומה יכול לשרת את העסק שלנו. אנחנו צריכים לקחת בחשבון שהעובדים אמורים ללבוש את הבגדים ולהשתמש בהם בצורה נוחה ובטוחה במהלך כל יום עבודתם. 

שנית, אנחנו צריכים לקחת בחשבון את עלויות הרכישה, עלויות ההתאמה של הבגדים ועד כמה הן מתאימות לתקציב שלנו. מתוך כוונה שהעובדים שלנו יוכלו להשתמש בהם לאורך זמן מבלי שנצטרך לרכוש להם חדשים. 

שלישית, עלינו לבחון את איכות הבגד וכמובן את האופן בו הוא משרת את המטרה שלנו לא רק מבחינת מקצועית אלא גם מבחינות אחרות, למשל, מבחינה שיווקית, פרסומית ועוד. 

ארבע, חשוב לדעת איך אפשר להשתמש בבגד בצורה נכונה.

 

המידע באדיבות בי סייפטי

אולי יעניין אותך גם!