גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

פרטנר TV – האם כדאי להצטרף?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

בעבר הבחירה בחברת טלוויזיה הייתה קלה ופשוטה יותר, כיוון שהיו רק שתי חברות שסיפקו שירותי טלוויזיה – חברת הוט שסיפקה שירותי טלוויזיה מבוססים על כבלים, וכן חברת יס שהציעה שירותי טלוויזיה המבוססים על שידורי לווין. כיום המצב שונה לחלוטין, כיוון שהצטרפו עוד כמה חברות תקשורת המציעות שירותי טלוויזיה המשודרים באמצעות ממיר דיגיטלי, ביניהן גם חברת פרטנר TV אליה מחוברים יותר מ-200,000 מנויים.

מיהי חברת פרטנר TV?

החברה פרצה לתודעתנו כבר בשנת 2017, זאת לאחר שמספר שנים קודם לכן גם חברת סלקום הצטרפה לחברות התקשורת המספקות שירותי טלוויזיה בישראל. למרות שפרטנר TV נחשבת לצעירה יחסית בשירותי הטלוויזיה שהיא מציעה, היא הצליחה לסחוף אחריה צרכנים רבים הודות לשיתוף הפעולה שנערך בינה לבין ענקית התכנים נטפליקס.

אילו שירותים החברה מציעה?

נוסף על שירותי טלוויזיה, חברת פרטנר מציעה מעטפת של שירותי תקשורת לכל צרכן ולכל מטרה ביניהם שירותי סלולר, טלפון, ספק ותשתית אינטרנט וכן גם שירותי אינטרנט מהיר בטכנולוגיית סיבים אופטיים. הודות לכך צרכנים ישראלים יכולים לבחור את חבילות הטריפל שהחברה מציעה, כך שנוסף לשירותי טלוויזיה הם יכולים להצטרף אל שירותי תקשורת נוספים המוצעים לעיתים במחירים משתלמים והוגנים.

האם מומלץ להצטרף לשירותי הטלוויזיה של פרטנר טיוי?

אם אתם חובבי נטפליקס ואין לכם טלוויזיה חכמה, אין ספק כי שירותי הטלוויזיה של פרטנר טיוי יהיו מתאימים לכם כיוון שהם כוללים חיבור אל אפליקציית נטפליקס. לאלו שאינם מעדיפים שירותי טלוויזיה או ערוצים מיוחדים, אך מעוניינים למצוא שירותי טלוויזיה במחירים אטרקטיביים ומשתלמים – כדאי לבצע השוואת מחירי חבילות טלוויזיה של חברות התקשורת השונות, זאת באמצעות אתר משתלם לי השוואת מחירי תקשורת!

אולי יעניין אותך גם!