גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

מה זה SSO?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

ניהול תעבורת מידע וחשיפה למידע בתוך בית עסק שמתנהל בצורה אחראית היא שאלה של צורך. לכל אחד מאנשי המקצוע ואנשי הצוות בחברה שלכם יש צורך לכסף למידע אחר תיק בהתאם לדרגה בחברה ובהתאם לקישורים שהוא צריך להביא לשולחן. ולכן, אתם רוצים לייצר מערכת הזדהות קלה ופשוטה שמתאימה לכל מערכות המידע בתוך בית העסק שלכם אבל יוצרת פרופיל אישי לכל אחד מהמשתמשים על בסיס רמת החשיפה הנדרשת. וכן, נכנסת לתמונה היא יכולת טכנולוגית חדשה שנקראת SSO שמשנה לגמרי את חוויית העבודה ותנאי העבודה של הצוות שלכם.

למה חשוב לכם להשקיע ולטפח את שירותי ה OSS שלכם?

  1. כי אתם רוצים לשלוט על האנשים שנכנסים לתשתיות החברה ומקבלים גישה למידע הכי רגיש של החברה שלכם, יצליחו לעשות זאת בתנאים הכי נוחים ותחת השליטה שלכם. 
  2. כי חשוב לכם לתת את הגישה על בסיס מדור מידע ומתוך הבנה של זרימת המידע בין אנשי המקצוע שפועלים במחלקות השונות. 
  3. כי אתם רוצים לייצר מערכת שהיה לעובדים קל מאוד להטמיע, וכל מאוד לעבוד איתה גם תחת לחץ של זמן עבודה מוגבל יחסית.
  4. כי יש לכם את האפשרות לייצר חוויית עבודה טובה יותר, וכי חלק מההתפתחות העסקית שלכם תלוי באופן שבו אתם מייצרים חוויה עבודה נוחה יותר.

אז איך מתחילים?

השלב הבא והחשוב ביותר בתהליך ההטמעה של מערכות כניסה למקורות מידע, הוא הבחירה של אנשי המקצוע שיבצעו את ההטמעה של המערכת בבית העסק שלכם. בדומה למערכת למידה מרחוק או כל מערכת אחרת, מומלץ לבחור בחברה עם מוניטין חיובי ועם טכנולוגיות מתקדמות אשר יכולה להציע לכם שירות מתקדם ומותאם אישית, שרק ילך וישתפר עם השנים ועם הטכנולוגיות כדי להקל על ההטמעה של המערכת.

אולי יעניין אותך גם!