גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

רואי חשבון בחיפה

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

בין אם אתם גרים באזור בדרום, מרכז או צפון, חשוב שתבחרו רואה חשבון בצפון שמתאים ביותר לעסק שלכם. אחד הגורמים המשפיעים על עסק מצליח, הוא בחירת רואה חשבון מיומן ומקצוען לעסק הפורח שלכם.

רואי חשבון בחיפה |

גרים באזור הצפון ומעוניינים ברואה חשבון לעסק שלכם? כדאי שתקראו מאמר זה, בו תקבלו את כל האינפורמציה העדכנית כיצד למצוא רואה חשבון מתאים.

אחד הגורמים המשפיעים ביותר על הצלחתו של כל עסק, הוא בחירת רואה חשבון מתאים. אם אתם גרים בחיפה, תוכלו למצוא אותו די בקלות. הדבר הראשון שתצטרכו לעשות, הוא לברור את משרדי רואי החשבון במנועי החיפוש השונים

כך, תוכלו להגיע לאיש המקצוע הטוב ביותר לניהול חשבונות העסק שלכם, כמו רואה חשבון מיה אנשל לטי שתדאג לשיפור פני החברה שלכם מבחינה כלכלית.

האם רו"ח צריך להיות טוב במתמטיקה? |

מכיוון שכל מה שעושה רואה חשבון מבוסס על נוסחאות ספציפיות, דבר זה עוזר לו להיות טוב במתמטיקה. עם זאת, זה לא אומר שמי שמעוניין בחשבונאות כמקצוע, צריך להיות מקצועי במתמטיקה או להחזיק את היכולת לכווץ מספרים בראשו. 

במיוחד היום, כשיש כלים דיגיטליים רבים שיכולים לעזור לרואה חשבון לבצע את עבודתו, הוא כבר לא יצטרך להצטיין בנושא זה יתר על המידה.

כמה מרוויח רואה חשבון בשנה? |

משכורתו השנתית של רואה חשבון, תלויה במספר גורמים, כולל השכלה, גודל החברה, כמות העובדים והיכן שרואה חשבון מתגורר. עם זאת, מכיוון שתחום זה מבוקש, ניתן לצפות שרואי החשבון יקבלו שכר עבודה סביר בעבודה זו.

על פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, השכר החציוני לשנת 2020 למשל, עבור רואה חשבון הוא בסביבות ה- 131 אלף ש"ח בשנה, נתון די משמח כשחושבים על כך.

אולי יעניין אותך גם!