גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

טלמיטינג לעסקים – מה זה וכיצד מבצעים את זה

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

בדרך כלל אנחנו שומעים את הביטוי טלמרקטינג בהקשר של עסקים מסוג כזה או אחר. הרעיון הוא לייצר מכירה דרך הטלפון. במהלך הזמן נוצר מנגנון נוסף, חיוני וחשוב לא פחות, אשר יכול לשרת עסקים שמבקשים למכור מוצרים ושירותים לקהל הרחב או למגזר מסוים. מדובר על שירות טלמיטינג. 

הרעיון של שירות טלמיטינג לעסקים הוא יצירת פגישות. כלומר, צוות מוקדנים יוצר קשר בטלפון עם הקהל אליו העסק מבקש לפנות, מתוך כוונה לקבוע איתם פגישות, באופן כזה הם יגיעו לעסק או לכל מקום אחר ושם ינסו, פנים אל פנים, להציע ולמכור להם את המוצרים והשירותים השונים. 

שירות טלמטינג הוא למעשה, שירות מזכירות במיקור חוץ במובנים רבים. מאחר ועל מנת להשתמש בו, מפעילים מוקד חיצוני אשר פונה אל לקוחות פוטנציאליים, כאשר המטרה היא למשוך אותם להגיע לפגישה. זה ייעשה דרך ניסיון שכנוע וכן דרך ניסיון מכירה על ידי הצגת חשיבות הנושא, המוצר או השירות. כאשר המטרה היא לא למכור אותם באופן מלא, זה ייעשה על ידי אנשי מכירות במקום 

למה חשוב להפעיל שירות טלמיטינג?

ההסבר לכך הוא פשוט. יש מקרים בהם לא יהיה ניתן לבצע מכירה דרך הטלפון. בוודאי לא כשמדובר במוצרים גדולים, משמעותיים ויקרי ערך. במקרים אלו, רק דרך פגישה יהיה ניתן לעשות זאת. 

הסבר אחר הוא, שירות זה נחשב הרבה יותר אטרקטיבי מאחר והוא יוצר מנגנון לחץ אחד ומצד שני הוא לא מחייב את הלקוח. ההתחייבות היחידה שלו היא להגיע לפגישה ולשמוע מה יש לעסק להציע לו. לא מעבר לכך. זה אומר, שאפשר לעשות את זה בצורה הרבה יותר קלילה ופשוטה. אחר כך יהיה אפשר להפעיל לחץ משמעותי יותר. 

אולי יעניין אתכם גם לקרוא על טלמרקטינג לעסקים

אולי יעניין אותך גם!