גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

איך לבחור הליכון לבית?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

בוא נתחיל קודם בשאלה מדוע כדאי לקנות הליכון לבית? קניית הליכון לבית נותן לכם יתרונות רבים על פני ריצה בחוץ, ברחוב – במסלולי ריצה וכדו'. בפרט בשנה האחרונה של הקורונה והסגרים, זה נתן לנו את האפשרות להמשיך לשמור על חיים בריאים, עם שמירת הכושר הגופני שלנו.

אז למה לקנות הליכון לבית?

  1. אנחנו מכירים את מזג האוויר ההפכפך והקיצון, או שקר מידי או שחם מידי. תמיד כדאי שתהיה לנו האפשרות להתאמן גם בבית.
  2. לא תמיד יש לנו מקום להתאמן. לא בכל מקום יש מסלולי ריצה סלולים. גם אם יש לנו כזה בפארק השכונתי הוא מלא בעליות וירידות וכדו'.
  3. כשיש לנו הליכון בבית, אנחנו יכולים לעשות מסר דברים בו זמנית. לראות טלוויזיה, לעשות טלפונים, לעצור לסדר רגע משהו בבית וכמובן לרוץ תוך כדי.
  4. כשיש לנו הליכון בבית אנחנו יכולים לרוץ איך שאנחנו רוצים. לא לכולם כיף לרוץ ברחוב, בבית אנחנו יכולים להתאמן כשאנחנו לבושים איך שאנחנו רוצים.

תקלות בהליכון? צרו קשר לתיקון הליכון חשמלי >>>

קניית הליכון

עכשיו בואו נלמד איך לבחור הליכון לבית. לפני קניית הליכון לבית אנחנו צריכים לדעת מספר דברים. ראשית יש לבדוק את עניין האחריות. כמה שנים יש לכם אחריות על המוצר. כמו כן, כדאי לוודא שלחברה המספקת יש את החלפים הדרושים גם לאחר שהאחריות פגה.

כמו כן יש לבדוק את עוצמת המנוע. בדרך כלל עוצמת מנוע של 6.5 – 7 כוח סוס יספיק לנו.

כדאי גם לבדוק האם ניתן לקפל את ההליכון. מכיוון שאנו רוצים לאחסן אותו בבית, אם אין לכם חדר מספיק גדול, כדאי לרכוש הליכון מתקפל.

חשוב לבדוק את אורך ורוחב המסילה בהתאם למתאמן. אם אתם גבוהים יותר מהרגיל מומלץ לקחת מכשיר רחב וארוך יותר.

תיקון הליכונים רק עם יוני תיקון הליכונים!

אולי יעניין אותך גם!