גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

הפקת סרט תדמית – איך תבחרו את החברה הטובה ביותר?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

סרטוני תדמית הפכו לאחרונה למצרך מבוקש בעיקר בעידן בהם המסרים חייבים להיות מהירים אך גם ברורים, מזוקקים ונכונים עבור קהל היעד.

סרטון כזה מאפשר איגוד וניתוב של כל הערכים והמסרים השיווקיים שנרצה להעביר ללקוח כאשר המסרים השיווקיים מאוגדים בצורה חכמה אל סרטון אחד קצר קולע ויצירתי שאורכו בעצם מספר דקות תמימות.

סרטוני תדמית הפכו בשנים האחרונות פופולריים יותר פרסומות ומודעות והם זמינים ברשת האינטרנט או בכל מקום אחר – לכן צצות כיום כמו פטריות אחרי הגשם יותר ויותר חברות המבצעות הפקת סרט תדמית.

אבל כיצד בוחרים את החברה הטובה ביותר? הנה מספר דגשים שיש לשים אליהם לב בזמן הבחירה:

יצירתיות – כשאתם בוחרים במומחים וודאו כי לחברה יש צוות קריאטיבי ומקצועי שיכול ליצור עבורכם סרטון תדמית מקורי, מדויק ונכון כמו גם כזה שיתפוס את תשומת ליבו של קהל היעד.

מקצועיות – יש לבחור חברה מקצועית שיכולה לספק לכם מכלול שירותים להפקת סרטון תדמית, כמו למשל שירותי הפקה, צילומים מקצועיים, כתיבת תסריט, שירותי איור אנימציה ומוזיקה.

תוצאות – בחרו מומחים שיודעים להפיק תסריט בצורה טובה ולערוך אותו היטב. שימו לב כי התוצאות יצאו מושלמות.

תיק עבודות – לבסוף יש להבחין בתיק העבודות של החברות השונות שאתם רוצים לבחור מהן ולוודא כי סרטוני תדמית שהחברה הפיקה אכן איכותיים קולעים למטרה וטובים – כך תוכלו להפיק סרטון תדמית בצורה הטובה ביותר!

 

המידע באדיבות עין השופט הפקות

אולי יעניין אותך גם!