גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

אתריום

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

אם אתם מעוניינים להתחיל לסחור בביטקוין או בכל מטבע דיגיטלי אחר, עליכם לעבור את השלב הראשון והוא להבין בעצם מה אתם קונים, מה אתם רוכשים, איך העולם הזה עובד.

ככל שתהיה לכם הבנה טובה בטכנולוגיה של המטבעות הדיגיטליים כמו גם בהתנהלות המסחרית שלהם, אתם תדעו מה לעשות ולא תהמרו בצעדים מסוכנים על הכסף שלכם.

אמנם בעיתונות ובחדשות כל יומיים בערך מפרסמים מתעשר ביטקוין חדש, אולם כמובן שזה לא משקף את המציאות.

במציאות, הרבה יותר אנשים מפסידים את הכסף שלהם בענק, רק בגלל חוסר הבנה. רוצים להכיר באמת? להתחיל לדעת ולסחור? המשיכו לקרוא.

 

אתריום ומטבעות דיגיטליים:

הקושי לסחור במטבעות דיגיטליים לאנשים מן השורה, היא משום שהמטבעות מבוססים על מערכות מחשוב מורכבות. למעשה, למי שאין הבנה במחשבים צריך להתאמץ מאוד כדי להסביר איך זה עובד, אבל בצורה אמיתית ולעומק. מה הרעיון שעומד מאחורי זה.

למעשה, מדובר על כך למשל, שטכנולוגיית כמו של אתריום היא לא רק מטבע, למעשה, המטבע הוא רק חלק קטן ממה שהטכנולוגיה הזו יכולה לעשות. ישנן חברות סטארט אפ רבות שהוקמו רק כדי לשדרג את הטכנולוגיה הזו ולהשתמש בה למוצרים אחרים.

מה זה אומר בדיוק? הנה הסבר. האתריום זו טכנולוגיה שהתפתחה אחרי הביטקוין ומכוחה. צעיר רוסי חקר את הביטקוין ובתוך המחקר שלו הוא גילה דרכים נוספות ויעילות אפילו יותר, כדי לייצר את המטבעות הדיגיטליים הללו ובנוסף להתמודד עם חוזים מסובכים יותר ונתונים רבים יותר בו זמנית.

מבחינת הטכנולוגיה עצמה קשה להסביר בשורות ספורות איך זה בעצם עובד, רק נאמר שמעבר למטבע הדיגיטלי שמיוצר על ידי הטכנולוגיה הזו, אפשר גם לבצע עסקאות ללא תיווך בצורה אוטומטית כאשר שני הצדדים מוגנים לחלוטין.

 

למידע נוסף פנו אל חברת Crypto Jungle.

אולי יעניין אותך גם!