גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

איפה כדאי להשקיע 100 אלף שח – לחצו

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

בעבר, אם היה לכם סכום של 100 אלף ₪ או יותר, היה מתבקש להפקיד אותו בתוכנית חיסכון כלשהי אשר מציע הבנק שלכם, אשר מניבה ריבית נאה על הכסף שהפקדתם בה. אולם כיום, הריביות בתוכניות חיסכון של הבנק הן אפסיות ועל כן, אם יש לכם 100 אלף ₪ כדאי מאוד שתשקיעו אותם בתחום מניב כלשהו. כיום ישנם כמה אפיקים הרלוונטיים לצורך השקעה של 100 אלף ₪ וחשוב מאוד שתבחרו באפיק הנכון אשר אכן יניב לכם רווח נאה על ההשקעה שלכם.

 

איפה כדאי להשקיע 100 אלף ₪?

כאמור, ישנן כמה אופציות הרלוונטיות לצורת הפקדת 100 אלף ₪, כך לדוגמא: כדאי להשקיע בנדל"ן. נדל"ן  יכול להיות בארץ או בחו"ל, כאשר ניתן לרכוש נכס כלשהו כגון: בית למגורים או שטח מסחר כלשהו בקניון או בכל מקום אחר והשכרתם לצורך שימוש קבוע אשר תעניק לכם הכנסה פאסיבית מדי חודש בחודשו.

אופציה נוספת להשקעה בתחום הנדל"ן היא מכירת נכס במחיר נמוך ומכירתו כאשר השווי שלו גבוה הרבה יותר מכפי שהיה כאשר רכשתם אותו. ניתן לשדרג את הנכס על מנת להעלות את ערכו באמצעות שיפוץ או שפשוט ניתן לחכות שהמחירים בשוק יעלו.

דרך נוספת להרוויח כסף מנכס נדל"ן היא כמובן מכירתו כאשר השווי שלו גבוה מכפי שהיה כאשר רכשתם אותו.

השקעות נדל"ן בארץ או בחו"ל הן השקעות פופולאריות מאוד, כאשר כיום השקעות נדל"ן בחו"ל הםן השקעות אטרקטיביות מאוד אשר כאשר עושים אותן בצורה נכונה ניתן להרוויח מכך לא מעט.

אופציה נוספת להשקעה של 100 אלף ₪ היא השקעה בנכסים דיגיטליים. נכס דיגיטלי יכול להיות על אתר, פרופיל פייסבוק, פרופיל אינסטגרם, קבוצה, חנות אינטרנטית ועוד אשר שוויו תמדד בהתאם לרמת התנועה שיש בו.

אופציה נוספת להשקעה של 100 אלף ₪ היא השקעה בשוק ההון, כאשר חשוב מאוד כמובן לעשות זאת בצורה נכונה על מנת להרוויח מכך ולא להפסיד.

 

לעוד מידע הכנסו לאתר של עמית והגר.

אולי יעניין אותך גם!