גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

שירותי הענן שכדאי להכיר בזמן פתיחת עסק

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

אם אתם פותחים עסק בקרוב, חשוב שתדעו כבר לפני הפתיחה המרגשת, שישנם מספר כלים שיוכלו לסייע לכם לעבוד יעיל ורווחי יותר. בין הכלים שהפכו ליד ימינם של בעלי עסקים הם שירותי ענן לעסקים. שירות זה מאפשר גיבוי יעיל יוצא דופן, ששומר על מידע בבית העסק ומנתב את הגיבוי למגוון אלמנטים במקום העבודה.

אבל מה זה בכלל שירותי ענן?

שירותים אלה מבוססים על טכנולוגיה שנועדה לגבות כל תוכן, מסמך, שיחה, מערכת ושאר מידע. כאשר הכל נעשה באמצעות שרת עולמי גדול שמגבה מידע ממכשירים אלקטרוניים. בכך אפשר לגבות תכנים, מסמכים, שיחות עם לקוחות, שיחות מסוגים שונים, מערכות מידע, וכל אלמנט שנמצא במחשב הנייח הנייד, בלפטופ, בסמארטפון ובכל מכשיר אחר שיכול להתחבר לאינטרנט.

מהם שירותי הענן שכדאי להכיר?

כיום ישנם כמה שירותים בסיסיים המתאימים עבור עסקים, והם:

גיבוי בענן – השירות הראשון החשוב ביותר של Telecom Experts עבור בעלי עסקים. באמצעות שירות הגיבוי, רבים יכולים לשחזר מידע בקלות, לגבות שיחות ותכנים, כמו גם לשלוף בקלות מידע מכל מקום בארץ או בעולם.

מרכזייה בענן – מרכזייה חכמה שעושה סוף למרכזיות פיזיות גדולות ומסורבלות. באמצעות מרכזייה בענן אפשר לנהל את השיחות טוב יותר, לתעד מהלכי שירות ומכירות, לייעל אותם ולהפיק כמה שיותר תועלת בעת שיחות עם לקוחות, ספקים, עובדים ונותני שירות.

מערכות שחזור מיעד – בארגונים בהם ישנן לא מעט ערכות, חשוב כי תהיה דרך לשחזר מידע בעת קריסת מערכות. טכנולוגיית ענן מאפשרת גיבוי מהיר והתאוששות מהירה של המערכות, וזאת בעיקר בעת קריסה או תקלה.

לסיכום, כדי לגבות תכנים חשובים בבית העסק. כדי לייעל את העבודה, כדי לשמור או לשלוף מידע חשוב מכל מקום ובכל זמן – רצוי לבחור חברה העוסקת במתן שירותי ענן, כמו גם תמיכה, והתאמה של שירותים לצרכים של בית העסק שלכם.

אולי יעניין אותך גם!

מי מרוויח הכי הרבה מדיטיילינג לרכב?

דיטיילינג לרכב הוא שירות שמזוהה לרוב עם יוקרה, אך יתרונותיו חורגים הרבה מעבר לשטחי. כתהליך ניקוי ותחזוקה עמוקים, דיטיילינג לרכב חיוני לשמירה