גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

בקשת פטנט: הפיכת רעיון גדול לקניין רוחני

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

כיום רבים האנשים בארץ ובעלם שיודעים או לפחות חושבים כי יש להם המצאה פורצת גבולות וכזאת שיכול להיות רעיון גדול שגם ישנה את דרכי ההתנהלות של קבוצות צרכנים מסוימות כמו גם שיאפשר יעילות רבה יותר בקרב עבודה, פעולות שונות, טכנולוגיות ועוד.

כיום רבים פונים אל משרד הפטנטים על מנת להפוך את הרעיונות שלהם לקניין רוחני ולהרוויח מכך, בעוד שישנם כאלה שפונים למשרדים של עורכי דין המומחים בעריכת פטנטים והוצאתם לאור על מנת לקבל את כלל השירותים שיעזרו לצלוח את כלל ההליכים והבירוקרטיה הדרושה בעת הוצאת פטנט ועריכת פטנט.

אבל כיצד מוצאים פטנט לאור? הנה כל השלבים:

בקשה למשרד הפטנטים- כדי להוציא את הפטנט שלכם לאור חשוב תבחיל לפנות באמצעות חברות מקצועיות אל משרד הפטנטים ולהגיש בקשה מסודרת לרישום פטנט. במשרד הפטנטים יבדקו את הרעיון שלכם, ישימו לב אם הוא עומד בכל הדרישות, ישאלו אתכם שאלות אודות הפטנט, יבדקו ברישומים כי אין פטנט כזה בארץ ובעולם ורק לאחר כלל מילוי הטפסים והבירוקרטיה כמו גם עמידה של ההמצאה שלכם בכל התנאים תוכלו לקבל אישור על רישם הפטנט.

פנייה אל עורך דין פטנטים – אחד הצעדים שרבים מהיזמים הממצאים, המפתחים וראשי חברות ההייטק מבצעים היא פנייה אל עורך פטנטים. עורך דין מסוג זה יסייע לכם להתמודד עם רישום הפטנט מול הרשויות, הוא יקנה לכם את הדרך לענות על כלל השאלות, לבצע כתיבה טכנית לפטנט שלכם תוך שעורך דין מסוג זה יבצע את כלל ההליכים מול משרד הפטנטים כמו גם מענה על שאלות והצגת הוכחות לכך שהפטנט טוב ויעיל.

שירותי כתיבה טכנית – בין לבין יש להיעזר גם בשירותי כתיבה טכנית שנועדה לפרט מול משרד הפטנטים את כלל הפרטים החשובים לנימוק והסברים אודות ההמצאה שלכם , מו גם שהיא מספקת את כלל הנימוקים אודות ההמצאה.

לסיכום, כדי להפוך רעיון גדול לקניין רוחני יש לעבוד כמה וכמה שלבים , שאמנם נראים מעיקים, אך הם כאלה שלאחר שתסיימו אותם – יניבו לכם המצאה שכולה שלכם מוגנת בזכויות ובשלה להוצאתה אל השוק.

אולי יעניין אותך גם!