גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

איך יודעים אם זכאים לאזרחות זרה?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

אין דבר יותר טוב מאשר להיות אזרחי מדינת ישראל, אך אין גם ספק כי אחד היתרונות הגדולים ביותר במדינת ישראל זה העובדה כי אפשר להחזיק בה באזרחות כפולה. כך אתם יכולים להיות גם אזרחי ישראל וגם אזרחי בריטניה או גרמניה וזהו משהו שאתם צריכים לחשוב עליו. עליכם להבין כי אזרחות זרה יכולה לפתוח בפניכם הרבה אופציות תעסוקתיות רבות ולפתוח בפניכם עולם חדש אשר לא הכרתם. אין ספק כי אנחנו חיים בעול גלובלי בו יש קשר הדוק בין פריז ותל אביב, בין ירושלים וז'נבה ובעולם כזה לא די שיש לנו אזרחות אחת. על כן אם גם אתם רוצים להיות אזרחי העולם הגדול ולהרוויח מן העולם הגלובלי אין ספק כי הדרך הכי טובה לעשות זאת היא להוציא אזרחות זרה דרך האתר https://getpassport.co.il נוסף על האזרחות הישראלית שלכם אך ממש לא במקומה.

האם זה משנה של איזה מדינה האזרחות?

שאלה נוספת שאנו צריכים לשאול את עצמנו היא האם זה משנה של מדינה האזרחות? אם כן כמו בכל דבר גם כאן יש אזרחויות שוות יותר כאשר ברור שאי אפשר להשוות בין אזרחות של האיטי ובין אזרחות של ארצות הברית או בין אזרחות של מדינה מן האיחוד האירופי ובין אזרחות של נפאל. עם זאת, אנחנו חייבים לציין כי פעמים רבות אין זה תלוי בנו איזה אזרחות אנחנו יכולים להוציא והדבר תלוי גם בדברים אוביקטיבים רבים כמו מי הם ההורים שלנו ומי הם הסבים שלנו וזהו משהו שאנו צריכים לקחת בחשבון ולחשוב עליו לעומק. בכל מקרה כדאי תמיד לבחון האם אנחנו זכאים לאזרחות מכיוון שיש לכך משמעות אדירה על החיים שלנו.

האם העלות של הוצאת האזרחות צריכה להטריד אותי?

עליכם להבין כי יש אפילו חברות ישראליות אשר מחפשות אחר עובדים ישראלים עם אזרחות זרה וזה רק דוגמא אחת כיצד אזרחות זרה יכולה לסייע לכם ומדוע אתם לא צריכים להיות מוטרדים מן העלות של האזרחות וזאת עקב העובדה כי יש לה יתרונות עצומים מבחינה כלכלית.

קראו גם: טיפים להוצאת ויזה לארה"ב

אולי יעניין אותך גם!