גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

טיפים להוצאת ויזה לארה"ב

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

ארצות הברית היא יעד פופולארי של אנשים רבים מכל רחבי העולם. יש אנשים אשר מגיעים אל ארצות הברית בתואנות שווא ולאחר מכן נמצאים למעשה בתור שוהים בלתי חוקיים שבמידה וייתפסו על ידי משטרת ההגירה יהיו צפויים אל ענישה ואל גירוש מגבולות הארץ בחזרה אל מקום אזרחותם. אנשים אשר רוצים לשהות בצורה חוקית בארצות הברית צריכים לפעול על מנת להוציא את הוויזה שהיא למעשה האישור הזה שאיתו יכולים לשהות בגבולות ארה"ב לפי התנאים של אותה ויזה ולא מעבר לכך. להלן כמה טיפים חשובים אשר יכולים לסייע בהנפקה מהירה של ויזה ללא עיכובים ו/או תקלות לא נעימות אשר מבטלות את הדבר הנחשק כל כך. מוזמנים לקרוא בהרחבה בנושא באתר חברת אמריקן דוקס המובילה בתחום.

סוג ויזה רצוי

לא הרבה אנשים מבינים את זה, אבל כאשר רוצים לקבל ויזה שאיתה רשאים להיכנס בעד הגבולות של ארצות הברית צריכים למעשה לעשות יותר מאשר להוציא ויזה, אלא להבין לאיזה סוג של ויזה זקוקים על מנת להיכנס בצורה חוקית בהתאמה מלאה למה שמתעדים לעשות שם. סוגי הוויזה מחולקים כעיקרון עבור ויזה של תיירים שאותה כולם מכירים וצריכים, ויזה של עסקים אשר מיועדת עבור אנשי עסקים שמגיעים לארצות הברית למטרה של עסקים וויזה של עבודה שמיועדת עבור אנשים שאמורים להגיע אל ארצות הברית מטעם של חברה ולעבור שם לתקופה ארוכה. יש לבדוק איזה סוג של ויזה צריכים להוציא ובהתאם לכך למלא את המסמכים הנחוצים.

הכנה של המסמכים

מעבר למילוי של המסכים עבור הבקשה של הוצאת ויזה על הסוגים השונים שלה, כל אדם אשר רוצה למקסם את הסיכויים שלו לעבור את הראיון בשגרירות בצורה מהירה וללא עיכובים מיוצרים שמה צריך להביא עמו כמה שיותר מסמכים רשמיים אשר איתם הוא מראה את הכוונות שלו בצורה רשמית ומאפשר לאנשים אשר עושים את עבודתם בשגרירות להבין את מטרת הנסיעה עם כל מסמך שמגבה אותה בצורה ברורה. מסמכים של מקום העבודה, מסמכים של מוסד אקדמי וכל סוג של מסמך רשמי ממקור רשמי הופכים את השלב הזה של הגשת המסמכים לאקט שמסייע באישור מהיר של הבקשה.

>>> מידע נוסף על ויזה לארה"ב באתר של אמריקן דוקס

הראיון בשגרירות ארצות הברית

אל הראיון שמבצעים כולם בסופו של דבר בשגרירות ארצות הברית בארץ חייבים להגיע בדיוק לפי הנדרש. כאן זה המקום להגיע לפני הזמן כדי לא לאחר, להשאיר חפצים שאיתם לא מורשים להיכנס ברכב או בלוקר קרוב למקום עצמו ולהקשיב להוראות השגרירות באופן קשוב כי אחרת יכולים לפספס את ההזדמנות הזו להוצאה של ויזה רק משום שלא מקפידים על ביצוע ההוראות כתקנן. השגרירות היא לא המקום להיות ישראלים, אלא להביא את כל המסמכים הנדרשים ולהקשיב להוראות עד אשר מגיעים אל הדלפק שבו נקראים לראיון מהיר בתקווה שזה יסתיים עם אישור הבקשה וקבלה של ויזה לארצות הברית לפי התכנון.

אולי יעניין אותך גם!