גדי לוינסקי

גדי לוינסקי

כלכלן ורואה חשבון בעל ניסיון של שנים, נותן מן הידע שלו בשביל שאתם תוכלו לדעת איך לפעול נכון וכיצד להשקיע את הכסף שלכם נכון

מורה לגיטרה חשמלית

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

כל גיטריסט יגיד לך שלמידת גיטרה חשמלית היא לא משימה קלה. זה דורש הרבה מסירות וסבלנות, כמו גם מורה טוב.

ישנן דרכים רבות למצוא לעצמך מורה פרטי לגיטרה חשמלית, אך הדרך הטובה ביותר היא לעבור על ביקורות ודירוגים באינטרנט. ישנם אתרים רבים, שבהם אתה יכול למצוא ביקורות מתלמידי עבר וזה יעזור לך לקבל מושג טוב יותר עם איזה סוג של מורה אתה רוצה לעבוד.

איך לבחור מורה לגיטרה חשמלית?

מורה טוב לגיטרה הוא לא רק מוזיקאי מקצועי, אלא גם מחנך. מורה טוב לגיטרה צריך להיות בעל ידע מעמיק בתורת המוזיקה, להיות מסוגל לנגן היטב בגיטרה ולדעת ללמד בצורה יעילה.

בחירת מורה לגיטרה חשמלית היא משימה לא פשוטה. חשוב למצוא מישהו שמבין את הצרכים והרצונות שלך ויכול ללמד אותך, את הכישורים הדרושים לנגינה בגיטרה. החלק החשוב ביותר במציאת מורה לגיטרה הוא לשאול שאלות.

כדאי לשאול על פילוסופיית ההוראה שלהם, הניסיון שלהם עם סגנון המוזיקה הרצוי, במה הם מתמחים ומה לדעתם היתרונות והחסרונות של גיטרות שונות. כדאי גם לשאול על הזמינות שלהם וכמה הם גובים עבור שיעורים. אם אתה מחפש מישהו שמלמד באינטרנט או דרך הזום, הקפד לברר גם על כך.

מה ההבדל בין גיטרה חשמלית לגיטרה קלאסית?

גיטרה חשמלית היא גיטרה שיש לה מגבר אלקטרוני ורמקול במארז עץ או מתכת. הצליל של גיטרה חשמלית מוגבר בדרך כלל על ידי מגבר גיטרה חשמלית, או באמצעות רמקול או באמצעות האלקטרוניקה הפנימית של הכלי. גיטרה קלאסית היא בדרך כלל אחת עם מיתרי ניילון, אשר מורטים בקצות האצבעות והיא מנוגנת בישיבה או בעמידה.

ההבדל העיקרי בין שתי הגיטרות הללו הוא שלגיטרה הקלאסית יש מיתרי ניילון וניתן לנגן עליה בישיבה או בעמידה, בעוד שלחשמלית יש מיתרי פלדה ויש לחבר אותה למגבר כדי להפיק קול.

אולי יעניין אותך גם!